شناسهٔ خبر: 66243335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران:

۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید

یاسوج- معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد۲۳۸ طرح از محل مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دارابی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی از محل مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تعریف شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری از محل مسوولیت‌های اجتماعی نفت، سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ هزار میلیارد ریال است که با برنامه ریزی به پروژه‌های مشخص شده تخصیص داده خواهد شد.

دارابی افزود: اولویت تخصیص اعتبارات در حوزه طرح‌های آبرسانی، آموزش، بهداشت، راه روستایی و ورزش و جوانان است و طی دو سال گذشته، ۲۳۸ مورد از این طرح‌ها به بهره برداری رسیده است.

دارابی با بیان اینکه ۳۳۶ طرح در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور با اعتبار شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شد، گفت: این طرح‌ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ طرح آموزشی، ۲۵ طرح آبرسانی، ۱۵ طرح در حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه در دیگر بخش‌ها است.

نظر شما