شناسهٔ خبر: 66243318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

عملیات وعده صادق که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

صاحب‌خبر -

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» را عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور دانست گفت: این عملیات که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

حجت الاسلام احمد مروی  با تأکید بر اینکه این عزت، سربلندی و پیروزی‌های ایران اسلامی از برکات اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کردند تا ضعیف شود، اما بر خلاف میل و تصور دشمنان نه تنها ضعیف نشدیم بلکه به اعتراف خودشان، ایران اکنون قدرت اول منطقه است و اگر تصمیمی بخواهد در منطقه گرفته شود تا همراهی ایران نباشد آن تصمیم عملی نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی هم در این دیدار گفت: با تلاش همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیررضا آذریان با اشاره به اینکه انسداد مرز در حال انجام است و ان شاالله تا سال آینده به اتمام خواهد رسید افزود: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می‌کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

نظر شما