شناسهٔ خبر: 66466392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بروجرد:

جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نتیجه جهاد تبیین است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نشان می دهد که مسلمانان توانسته اند جهاد تبیین را به خوبی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد: علاوه بر این رهبر معظم انقلاب سال های گذشته خطاب به جوانان نامه نوشتند و در نتیجه جهاد تبیین اینک جوانان دانشجو در آمریکا و بعد هم اروپا خواهان پایان بخشی حمایت از کودک کشی و قتل عام در فلسطین هستند.

وی افزود: جوانان دانشجوی معترض آمریکایی اموال عمومی را تخریب نکرده اند بلکه خواسته های معقول و منطقی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.

امام جمعه بروجرد با انتقاد از سکوت سازمان های حقوق بشری بیان کرد: برخی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای هم هیچ واکنشی نشان نمی دهند و لال شده اند زیرا اینها نوکر اربابان خود هستند و علیه آنها حرف نمی زنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقاومت بحرین و اینکه برخی کشورهای منطقه نیز علیه اسراییل وارد صحنه شده اند، اضافه کرد: این اقدام قابل تحسین است و هرچقدر جنگ رژیم صهیونیستی طولانی شود به نفع فلسطین و جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در محاصره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد و شکست اسراییل نزدیک است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به عهد شکنی و خروج آمریکا از برجام طی چند سال گذشته یادآور شد: عهد شکنی آمریکا هرچند با تحریم ها علیه ما سختی هایی ایجاد شد اما ما تسلیم نشدیم و کشور مسیر پیشرفت خود را ادامه داده و اکنون دنیا شاهد پیشرفت های ما است.

حجت الاسلام حسینی گفت: یک مورد از پیشرفت های خیره کننده ایران که توسط دانشمندان جوان ایرانی صورت گرفت موشک باران رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به روز بیماری های خاص گفت: بیماران خاص نیازمند داروهای گران قیمتی هستند که نیازمند به کمک خیرین در این زمینه هستیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مشکل کارخانه نساجی بروجرد گفت: برخی از مدیران دستگاه های دولتی و مدیران نساجی بروجرد به حقوق کارگران بی توجهی می کنند که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما