شناسهٔ خبر: 66227578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گناباد:

عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: عملیات وعده صادق بسیار گسترده و اعجاب انگیز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های آخرین نماز جمعه فروردین‌ماه در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) گناباد با تبریک پاسخ دندان شکن و قاطع ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار کرد: اگرچه صهیونیست‌ها با پنهان کاری تلاش کردند خسارات این حمله را کوچک جلوه دهند اما اعتراف کارشناسان آمریکایی نشان می‌دهد که عملیات وعده صادق بسیار گسترده بوده است.

امام جمعه گناباد عبور پهپادها و موشک‌ها از سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را اعجاب انگیز بیان و تصریح کرد: این عملیات منطبق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد بود.

وی با بیان اینکه در این تنبیه بخش کوچکی از توانمندی‌های موشکی و پهپادی کشور استفاده شد، ابراز کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی دست به شیطنت بزند نیروهای مسلح مقتدرمان با موشک‌های قاره پیما تل آویو را با خاک یکسان خواهند کرد.

صادقی نسب هفته ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از فداکاری‌های نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی در حفظ نظام اسلامی و امنیت کشور تقدیر گرد.

امام جمعه گناباد شکست آمریکا در صحرای طبس را معجزه و امداد بزرگ الهی دانست و خاطرنشان کرد: پنجم اردیبهشت ماه یادآور تلخ کامی همیشگی برای آمریکایی‌ها و امیدواری ملت ایران به یاری پروردگار است.

نظر شما