شناسهٔ خبر: 66221737 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در منزل شهید علی آقابابایی؛ شهید حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، به همراه میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه ای و محمدی مدیر حراست فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه استان، با حضور در منزل خانواده شهید علی آقابابایی، شهید راه قدس در روستای شنستق از توابع بخش خرمدشت با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.
براتی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام، شهادت را هدیه الهی دانست که نصیب این شخصیت عزیز و وارسته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: آرامش امروز در ایران اسلامی مرهون رشادت ها و دلاوری‌های شهداست.

 وی افزود: نام و یادگاران شهیدان به نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران اسلامی عزت و اعتبار بخشیدند تا نام ایران و ایرانی جاودان بماند.

ایشان با بیان اینکه همه بدهکار خون شهدا هستیم اظهار داشت: نباید مجاهدت و فداکاری شهدا در هر حال فراموش شود و باید از خداوند متعال بخواهیم تا ما هم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مطالعه سیره و زندگی شهدا و گام نهادن در مسیری که آنها پیمودن را یکی از راه‌های سعادتمندی عنوان و خاطرنشان کرد: باید نسل جوان را با رشادت‌های شهیدان آشنا ساخت.

براتی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت گفت: راه نورانی شهیدان والامقام برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان های نظام اسلامی، استمرار می یابد.

در در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به همراه هیات همراه ، ضمن حضور بر مزار شهید علی آقابابایی و نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به این شهید والامقام ادای احترام کردند. 

شهید علی آقابابایی روز ۱۳ فروردین در حمله هوایی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

۴
۳
۲

نظر شما