شناسهٔ خبر: 66216175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در راستای ادای احترام به خانواده شهدا؛

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات به همراه مدیرکل ارشاد با خانواده شهید علی آقابابایی دیدار کردند

در راستای ادای احترام به خانواده شهدا؛ اعضای هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با خانواده شهید علی آقابابایی شهید راه قدس دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به ابتکار خانه مطبوعات قزوین و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به خانواده شهدا حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر پنجشنبه به همراه میرزاپور معاون رسانه‌ای، محمدی مدیر حراست ارشاد و حجت‌الاسلام رمضانی، سید مصطفی جعفری رئیس، معصومی مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات با حضور در منزل شهید علی آقابابایی شهید راه قدس در روستای شنستق از توابع بخش خرمدشت با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مادر، همسر، سه فرزند و دو برادر شهید آقابابایی نیز حضور داشتند.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار اظهارداشت: عزت و عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست و رسالت داریم راه این بزرگواران را ادامه دهیم و یادشان را زنده نگهداریم‌. 

براتی تصریح کرد: ایران اسلامی مملو جوانان شجاع و مومنی چون شهید آقابابایی است که باید از رفتار و منش آنهاالگو بگیریم و در زندگی بکارربندیم تا سعادتمند شویم. 

این مدیر فرهنگی افزود: در این شرایط حساس وظیفه خود دانستیم به همراه هیات مدیره خانه مطبوعات به نمایندگی از سوی اصحاب رسانه در کنار خانواده شهید آقابابایی حضور یافته و ضمن گرامیداشت یاد شهید اعلام کنیم که از آرمان‌های شهدا دفاع و صیانت خواهیم کرد. 

براتی افزود: جای همه شهدا به ویژه شهدای راه قدس در میان ما خالی است، اما یادشان همواره در اذهان باقی خواهد ماند و قدردان خانواده مکرم شهدا خواهیم بود.

این مدیر فرهنگی گفت: شهید علی آقابابایی همه صداقت و رحمت بود و فراغ وی برای مادر و همسر و فرزندان و برادران حتما سخت بوده اما ایشان به آرزوی خود رسید و به دیدار معبود شتافت و با نثار خون پاکش به افتخار و عزت کشور اقزود. 

وی گفت: به منزل شهید آمده‌ایم تا از خانواده شهید درس بگیریم و بیاموزیم که مسیر درست رادتشخیص دهیم و به بیراهه نرویم. 

در ادامه هیئت مدیره خانه مطبوعات به همراه مدیرکل ارشاد ضمن حضور بر مزار شهید علی آقابابایی و نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما