شناسهٔ خبر: 66221024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان پرداخت می‌شود

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از مجتمع آبرسانی روستایی ستارخان ورزقان دستور پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و راه اندازی این مجتمع از محل مسوولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تاکنون یکهزار و ۴۴۰ میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شده که با بهره برداری از این مجتمع آب شرب شهر ورزقان و ۸۸ روستای شهرستان پایدار می شود.

مجتمع آبرسانی روستایی ستارخان ورزقان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع آبرسانی ستارخان ورزقان پرداخت می‌شود

حجم سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای تکمیل کمپ فرهنگی- ورزشی ورزقان ۳۵هزار میلیارد ریال است

در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از کمپ فرهنگی - ورزشی شهر ورزقان نیز بر لزوم تسریع در تکمیل طرح و نصب تابلوی شمارش معکوس تاکید شد، حجم کل سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای تکمیل کمپ فرهنگی - ورزشی ورزقان توسط مجتمع مس سونگون ۳۵ هزار میلیارد ریال است.

سرمایه گذاری برای تکمیل فاز اول کمپ ۱۲ هزار میلیارد ریال است، بر اساس جدول زمان بندی، فاز اول این کمپ فرهنگی - ورزشی باید در ۳۶ ماه تمام شود که ۱۶ ماه از آن سپری شده است، فاز اول این طرح ۲۳.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عزت، اقتدار و امنیت حاکم بر کشور مدیون خون شهداست

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در این سفر یکروزه به شهرستان ورزقان در راستای «نظارت ستادی» به دیدار خانواده شهیدان حاجی زاده رفت.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش حاکم بر کشور مدیون خون شهداست.

فرزند شهید حاجی زاده نیز در این دیدار، انجام عملیات «وعده صادق» و تحقیر رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان اسلام را مایه خوشحالی خانواده شهدا دانست.

وی از استاندار آذربایجان شرقی درخواست کرد که سلام خانواده شهدای شهرستان ورزقان را به رییس جمهور برساند.

شهید بختیار حاجی زاده در جبهه های هشت سال دفاع مقدس به درجه شهادت نایل شد و پدر بزرگوارش، حسین حاجی زاده نیز حدود ۹ ماه بعد به فیض شهادت نایل شد.

نظر شما