شناسهٔ خبر: 66209169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار البرز:

موکب دائمی البرز در مرز مهران راه اندازی شود/محل اسکان زائران البرزی در نجف اشرف احداث می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید با اتخاذ تدابیر لازم بستر‌های حضور زائران البرزی کربلای معلی در اجتماع بزرگ اربعین را فراهم کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: به هر اندازه که به زائران کربلای معلی بویژه در اجتماع بزرگ اربعین خدمت کنیم، کافی نیست چراکه ارادت و علاقه قلبی به اهل بیت در تک تک ما نهفته و آشکار است.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با استاندار محترم ایلام باید از سوی معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری در خصوص جانمایی زمین مناسب جهت استقرار موکب دائمی استان البرز در مرز مهران اقدام شود.

عبداللهی گفت: ساخت محل اسکان زائران استان البرز در نجف اشرف با هدف اقامتگاهی و ارائه خدمات و پذیرایی نیز باید در دستور کار باشد.

وی افزود: اتخاذ تدابیر و پیش بینی‌های لازم برای استقرار کانتینر ویژه یخ ساز در کربلا از دیگر مواردی است که باید برای اربعین امسال مد نظر قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: با توجه به تجارب سال‌های گذشته باید نقاط ضعف را احصا کرده و برای رفع آن‌ها از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: امسال نیز ۹۱ موکب برای اجتماع بزرگ اربعین پیش بینی شده و باید طی نشست‌هایی با موکب داران، هماهنگی لازم و نظرخواهی از آن‌ها صورت گیرد.

نظر شما