شناسهٔ خبر: 66435950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم تاکید کرد

اهمیت برگزاری منظم جلسات نمایندگان مشهد در حل مشکلات

نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم برگزاری منظم و پیوسته جلسات بیان نمایندگان مشهد را از الزامات حل مشکلات این شهرستان دانست.

صاحب‌خبر -

احسان عظیمی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تا کنون مجمع دوازدهم نمایندگان خراسان رضوی یک جلسه برگزار کرده است، اظهار کرد: همچنین ما منتخبین مردم مشهد نیز یک جلسه با یکدیگر برگزار کردیم و تاکید داشتیم که در طول ۴ سال آینده، جلسه نمایندگان مشهد به طور منظم تشکیل شود، زیرا تعامل بین نمایندگان یکی از شروط اساسی برای رخ دادن تحولات مثبت در مشهد است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۱ نفر از نمایندگان استان جدید هستند، جلسه مجمع نمایندگان بیشتر به آشنایی و بیان نگاه‌ها گذشت. در جلسه نمایندگان مشهد نیز عمده صحبت‌ها در مورد این بود که نمایندگان چطور می‌توانند بر طرح‌های کلان مشهد اثرگذاری داشته باشند و یک سری موضوعات کلی در این خصوص مطرح شد.

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم ادامه داد: ما منتخبین مردم مشهد از مدت‌ها قبل در حال بازدیدهای میدانی و شرکت در جلسات مختلف برای احصای مشکلات مشهد و کلات هستیم و این مشکلات در نشست‌های بعدی نمایندگان مشهد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عظیمی‌راد با اشاره به جلسه ماه گذشته نمایندگان خراسان رضوی با استاندار، عنوان کرد: ناترازی انرژی، کم‌آبی استان، معضلات کشف‌رود، قطار سریع‌السیر تهران-مشهد و آزادراه حرم تا حرم موضوعات کلیدی استان است که قطعا هم مورد توجه نمایندگان و قرار دارد و هم مورد توجه مجموعه استانداری.

وی همچنین با بیان اینکه نمایندگان خراسان رضوی بر روی تشکیل فراکسیون شرق کشور اجماع نظر دارند، گفت: امیدواریم با همراه‌سازی نمایندگان سایر استان‌های شرقی، این فراکسیون تشکیل شود. ما در شرق کشور مشکلات و عقب‌ماندگی‌های بسیاری داریم و قطعا وجود چنین فراکسیونی می‌تواند به حل این مشکلات کمک بسیاری کند.

انتهای پیام

نظر شما