شناسهٔ خبر: 66206412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ضرب شست سربازان اسلام، دشمنان را به یاوه گویی انداخت

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: رهبر معظم انقلاب از سیلی زدن به اسرائیل سخن گفتند و ضرب شست سربازان اسلام به دشمنان چنان کاری بود که در شورای امنیت به یاوه گویی افتاده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین‌نژاد چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) ضمن سخنرانی کوتاه، عملیات وعده صادق را که با هدف گرفتن انتقام شهدای کنسولگری ایران انجام شد، به مردم تبریک گفت.

وی از برنامه حضور خود در مساجد خبر داد و افزود: نمازگزاران می توانند در این فرصت، درخواست های شفاهی و یا مکتوب شخصی و عمومی از دستگاه های دولتی را طرح کنند و پیگیری های لازم در خصوص آنها در حد مقدورات در همان جلسه و یا پس از آن انجام و نتیجه، توسط حوزه ی رسیدگی به شکایات مردمی استانداری به درخواست کنندگان ارائه خواهد شد .

استاندار خراسان شمالی همچنین از نمازگزاران خواست تا پیشنهادات خود را برای بهینه شدن امور طرح نمایند.

حسین‌نژاد از مردم برای اینکه در قریب به سه سال گذشته در کنار دولت بوده و در انتخابات مشارکت عالی داشتند و رتبه پنجم کشوری را کسب کردند، قدردانی و آرزو کرد سال ۱۴۰۳ سال پر خیر و برکت برای مردم استان باشد و همه مردم بتوانند در چرخه تولید نیز ایفای نقش داشته باشند.

به گزارش ایرنا، استاندارخراسان شمالی در حدود یک ساعت حضور خود در بین نمازگزاران ، برای بیش از ۴۴ درخواست مردمی دستورات لازم را صادر و در مواردی برای پیگیری درخواست ها با مدیران استانی تلفنی تماس گرفت‌.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

نظر شما