شناسهٔ خبر: 66206366 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

از کرمان موتور اقساطی خودرو شاسی بلند چینی بخرید | شروع فروش اقساطی سه خودرو کرمان موتور | خرید از دم قسط خودرو یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومانی

کرمان موتور شرایط فروش یه محصول جک J4، پیکاپ KMC T8 و BAC X3 را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان،  KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون  تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

شرایط فروش جک J4

 کرمان موتور

شرایط فروش BAC X3

کرمان موتور

شرایط فروش KMC T8

کرمان موتور

اقتصادآنلاین

افزایش سنگین قیمت محصولات کرمان موتور / این مدل یکروزه ۹۰ میلیون گران شد!

بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات کرمان موتور در تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.

بر اساس جدیدترین قیمت محصولات کرمان موتور در بازار، قیمت جک J۴ به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۳۹ میلیون تومانی طی یک روز است. همچنین قیمت کی‌ ام‌ سی T۸ نیز با جهش ۶۰ میلیونی طی روز گذشته به یک میلیاردو۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت هیوندای کرتا که از خودروهای وارداتی کرمان موتور است و به تازگی وارد بازار شده است نیز ۳ میلیاردو۶۷۰میلیون تومان است که طی یک روز گذشته ۹۰ میلیون تومان بالا رفته است.

قیمت محصولات کرمان موتور

نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت کارخانه (تومان) تغییر
بک X3 ۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۸۸۹,۰۷۵,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
جک J4 ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۷۷۹,۶۰۰,۰۰۰ (‎۴.۵۳%‌)‎۳۹,۰۰۰,۰۰۰‌
جک S3 ۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹۱۸,۵۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
جک S5 ۱,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۴۶,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
کی‌ام‌سی T8 ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰ (‎۳.۶۶%‌)‎۶۰,۰۰۰,۰۰۰‌
کی‌ام‌سی T9 به زودی ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
کی‌ام‌سی J7 ۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
کی‌ام‌سی K7 ۱,۹۲۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۰۲,۰۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
کی‌ام‌سی X5 ۱,۷۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۳۴۰,۵۰۰,۰۰۰ (۰.۰۰%)۰
هیوندای اکسنت ۲,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰ (‎۱.۷۸%‌)‎۴۵,۰۰۰,۰۰۰‌
هیوندای النترا ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ (‎۲.۵۶%‌)‎۸۰,۰۰۰,۰۰۰‌
هیوندای کرتا ۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ (‎۲.۵۱%‌)‎۹۰,۰۰۰,۰۰۰‌
هیوندای توسان ۴,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ --- (‎۰.۸۴%‌)‎۴۰,۰۰۰,۰۰۰‌

آغاز فروش اولین خودروی هوشمند برقی کرمان موتور + قیمت 

آغاز فروش خودرو اسکای‌ ول ET5 با تحویل 20 روزه

اوایل آبان امسال گروه نبکا با همکاری کرمان موتور و گروه مپنا، از اولین خودروی هوشمند برقی تولید داخل با نام اسکای‌ ول ET5 رونمایی کردند. حال این شرکت اولین سری فروش این خودرو را شروع کرده است.

به گزارش کاماپرس، ET5 مدل 1402 به‌صورت نقدی با تحویل ۲۰ روزه ارائه می‌شود؛ بنابراین، خریداران تا پیش از نوروز خودروی خود را تحویل می‌گیرند. البته ظرفیت فروش در این طرح محدود است و خارج از سامانه یکپارچه از طریق وب‌سایت خود شرکت به نشانی nebkaev.ir انجام می‌شود.

قیمت اسکای‌ ول ET5

طبق اعلامیه فروش اسکای‌ول ET5 قیمت این خودرو از درب کارخانه دو میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان است که بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه‌های جانبی مثل مالیات و عوارض نیز به این رقم اضافه می‌شود. در نهایت قیمت این خودرو حدودا ۲ میلیارد و ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات اسکای‌ول ET5

اسکای‌ول ET5 از یک موتور الکتریکی با ۲۰۳ اسب بخار قدرت برخوردار است که ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انرژی موردنیاز این موتور توسط یک پکیج باطری ۷۱.۹۸ کیلووات ساعتی تأمین می‌گردد. این باطری‌ها با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا ۵۲۰ کیلومتر را دارند.

به نقل از اقتصاد سنج، ET5 از قابلیت شارژ سریع تا ۸۰ کیلووات برخوردار است و می‌تواند ظرف ۳۰ دقیقه باطری‌ها را از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ کند. باتری این خودرو ظرفیت شارژ مجدد ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ بار را دارد و برای ۱۵۰ هزار کیلومتر یا 8 سال تحت گارانتی است.

شرایط فروش محصولات کرمان موتور

سامانه یکپارچه از امروز 14 مردادماه برای متقاضیان محصولات کرمان موتور که در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرویی به آنها تعلق نگرفت، در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس آن دسته از متقاضیانی که در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو برای خرید محصولات کرمان موتور ثبت نام کردند، اما خودوریی به آنها تعلق نگرفت، می‌توانند از امروز در سامانه یکپارچه اقدام به خرید کنند. این متقاضیان می‌توانند خودروهای جک و کی‌ام‌سی را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. مهلت پرداخت اقساط خودرو نیز 18، 24 و 30 ماهه اعلام شده است.

کی ام سی KX7؛ جدیدترین خودروی کرمان موتور

این خودرو یا همان دانگ فنگ فورتینگ آی‌ایکس7 از نوع کراس اوور بوده و ظرفیت ان هفت‌نفره است. آی‌ایکس7 بزرگ‌تر از آی‌ایکس5 یا همان خودروی دیگنیتی محصول گروه بهمن است. دو خودروساز کرمان موتور و بهمن موتور برای عرضه کی‌ایکس7 با یکدیگر دعوای حقوقی دارند. دیگنیتی دریم نامی است که بهمن موتور برای این خودرو گذاشته است.

نظر شما