شناسهٔ خبر: 66203986 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

توسط پتروشیمی رازی انجام شد؛

اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)

طی آئینی با حضور مسئولان شهری و صنایع پتروشیمی، بیش از ۱۰۰ دستگاه کولر گازی ساخت داخل، توسط شرکت پتروشیمی رازی به عنوان بخشی از تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی به مدارس بندر امام خمینی(ره) اهدا شد.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین - خوزستان، آئین اهدای ۱۰۸ کولر توسط پتروشیمی رازی به مدارس بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.


پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دراین آئین اظهار کرد: پتروشیمی رازی به عنوان یک شرکت مشترک ایرانی و ترکیه ای در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدام ارزشمندی انجام داده است.


وی افزود: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگ، آینده و اقتدار کشور است و توجه به آموزش و پرورش در واقع توجه به آینده کشور است.


رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی با تقدیر از انجام مسئولیت های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش گفت: شرکت های پتروشیمی اقدامات خوبی را برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش و رفاه دانش آموزان  در سطح شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) انجام داده اند.


رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) در این آیین اظهار کرد: برای نخستین بار است که در بندر امام خمینی(ره) شاهد چنین اقدام ارزشمندی هستیم و ۱۰۸ کولر گازی بطور یک جا توسط شرکت پتروشیمی رازی به مدارس شهر اهدا می شود.


محمودی افزود: ۲۱ هزار دانش آموز در بندر امام خمینی(ره) مشغول تحصیل هستند و اهدای کولر اقدام خوبی برای رفاه حال دانش آموزان است.


وی ادامه داد: در سطح شهر بندر امام خمینی(ره) ساخت مدارس، ترمیم و بازسازی و همچنین تجهیز مدارس توسط شرکت های پتروشیمی در حال انجام است که نشان از اهتمام ویژه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به مقوله آموزش و پرورش و فرهنگ بویژه در بندرامام است و صمیمانه از شرکت های پتروشیمی و شورای راهبردی از این بابت تشکر می کنم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: یکی از توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در مردم است که مصدایق آن همین اقدامات شرکت های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.


حجت الاسلام عبادی افزود: از مسئولان پتروشیمی رازی و شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بابت نگاه و توجه به مسئولیت های اجتماعی قدردانی می کنم.


وی گفت: عزم جدی شورای راهبردی و مدیریت انقلابی آن برای خدمت به مردم است و امیدوارم عقب ماندگی هایی که در سالیان گذشته وجود داشته، با عزم شورای راهبردی و شرکت های پتروشیمی جبران شود.

معاون مالی و اداری پتروشیمی رازی نیز در این آئین گفت: محرومیت های شهرستان درحوزه های مختلف و آموزش و پرورش نیازمند توجه بیشتر است، خرسندیم که توانستیم اقدامی برای مردم بندر امام خمینی(ره) انجام دهیم.


وی افزود: پتروشیمی رازی تامین ۱۰۸ دستگاه کولر جهت مدارس را در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است و تلاش ما برای بهبود سطح آموزش و پرورش منطقه است.

نظر شما