شناسهٔ خبر: 66203356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به میزبانی آفریقای جنوبی؛

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن «پیانک» برگزار می شود 

تهران- ایرنا- ​مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری سی و پنجمین کنگره جهانی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC World Congress ۲۰۲۴) در آفریقای جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان بنادر و دریانوردی، «مهدی نیکوکار» با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد جهانی، تاکید کرد: این کنگره فرصت مناسب و ایده آلی برای تبادل دانش و تجربیات فنی و تخصصی است و برگزاری آن بر ارتقای سطح دانش متخصصان حوزه مهندسی سواحل و بنادر کشورها بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر افزود: این کنگره هر چهار سال یک‌بار برگزار می شود و شامل ارائه مقالات با موضوعات تحقیق و توسعه در محیط های حمل و نقل آبی است.

به گفته نیکو کار، پیش از شروع به کار کنگره نیز اجلاس سالیانه دبیرخانه های ملی و مجمع عمومی سالیانه پیانک (AGA) برگزار خواهد شد که موضوعات کلان انجمن در این اجلاس با رای نمایندگان نخست کشورها و مدیران ارشد انجمن مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

گفتنی است همایش مذکور در تاریخ ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار «توسعه حمل و نقل آبی برای آینده؛ گشودن دروازه های آفریقا» و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن «پیانک» برگزار می شود 

نظر شما