شناسهٔ خبر: 66200596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در دیدار با فرمانده پدافند هوایی سمنان:

ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم پیشرفت نظامی قرار دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با فرمانده و کارکنان مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان که به‌مناسبت ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دیلم، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان و سرهنگ مهدی فدایی باشی، فرمانده گروه پدافند هوایی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اقتدار، عزت و صلابت نیروهای مسلح و از جمله ارتش جمهوری اسلامی مایه دلگرمی و افتخار ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: معاندان در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا نقش ارتش را در نظام جمهوری اسلامی کمرنگ کنند که این امر با مخالفت صریح امام راحل (ره) مواجه شد. 

مطیعی پیوند مردم و ارتش، پیوندی عمیق است، افزود: شهدای بزرگوار ارتش جمهوری اسلامی مانند شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید کشوری مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری ایستادگی و پایمردی آزاده شهید حسین لشگری، ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مانند سپاه و ارتش، بسیج و فراجا همواره در کنار یکدیگر قرار داشته و در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب نقش ایفا کرده‌اند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی قرار دارد، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای ارتش، تاکید کرد: مقاومت جانانه نیروهای مسلح در برابر دشمنان به‌ویژه در طول هشت‌ سال دفاع مقدس، این نکته را به دشمنان یادآور می‌شود که کوچکترین تجاوزی به خاک میهن اسلامی با پاسخ‌هایی قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد.

همچنین در ابتدای این دیدار سرهنگ علی باباغیبی، فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان در گزارشی به برنامه‌ها و اقدامات این مرکز اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آماده‌ انجام ماموریت‌های محوله است و این آمادگی‌ها را روز به روز افزایش می‌دهد.

ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم پیشرفت نظامی قرار دارد

ارتش جمهوری اسلامی در خط مقدم پیشرفت نظامی قرار دارد

انتهای پیام

نظر شما