شناسهٔ خبر: 66200513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رییس مرکز سامانه + 137 مطرح کرد؛

استفاده از نرم‌افزارها و روش‌هاي نوين براي دريافت پيام‌هاي شهروندان

صاحب‌خبر -
استفاده از نرم‌افزارها و روش‌هاي نوين براي دريافت پيام‌هاي شهروندان
خبرگزاری آریا - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+137) بر استفاده از نرم‌افزارها و روش‌های نوین برای دریافت پیام شهروندان در این سامانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهدی وحدت‌کار رییس مرکز سامانه +137 در نشست هم‌اندیشی با مدیران سامانه مناطق 22گانه با تأکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد امور مرتبط با سامانه +137 به تغییراتی که در دو ماهه گذشته در این سامانه رخ داده بود اشاره کرد و افزود: در این دوره تلاش خواهیم کرد از روش ها و نرم افزارهای جدید و بروز برای دریافت پیام های شهروندان استفاده نماییم.
وحدت کار با تاکید بر این مطلب استفاده از نرم‌ افزارهای جدید و نوین در بحث آمارگیری را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: نگاه آماری و استفاده از آمارهای دقیق بسیار کاربردی، مهم و دستمایه تصمیات مدیران در شهر است. بنابراین باید دقت زیادی در استحصال آمارها شود که به صورت جدی این امر را دنبال خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: باید به کیفیت پیام شهروندان اهمیت بیشتری داده شود نه تعداد پیام‌ها؛ چه بسا شهروندی که تنها یکبار پیام داده است اما آن پیام برکات زیادی برای شهر، شهروندان و مدیریت شهری داشته است.
رئیس مرکز سامانه +137 در ادامه به تغییراتی در نحوه استحصال آمارها اشاره و با تاکید بر اهمیت داشتن آمارهای دقیق در تصمیم‌گیری مدیران تصریح کرد: در موضوع فناوری تغییراتی که از دوره مدیریت قبلی ایجاد شده بود را ادامه خواهیم داد که این امر نحوه خدمت‌رسانی را تسهیل و به افزایش دقت و کیفیت آمارها کمک خواهد کرد.
بنا به این گزارش، در این جلسه که معاونان مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی هم حضور داشتند، مدیران سامانه +137 مناطق 22گانه ضمن معرفی خود به بیان مشکلات، طرح مسائل و موضوعات پرداختند.
انتهای پیام/

نظر شما