شناسهٔ خبر: 66197789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان

با توجه به هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در این استان، برای مقابله با حوادث احتمالی، تمامی نیروهای عملیاتی و امدادی درحالت آماده باش کامل قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین،رئیسی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، گفت: به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی‌ها لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی از شهروندان خواست: در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به این وضعیت جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین افراد از مجاورت تیر‌های برق، کابل‌های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

نظر شما