شناسهٔ خبر: 66197312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به همت دولت سیزدهم

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی ورزشی در دولت سیزدهم با هدف ارتقای سرانه ورزشی برای استفاده دانش آموزان در استان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی مطهری روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید چمران ارومیه افزود: با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب می رسد.

وی اظهار کرد: هفت باب سالن ورزشی طی ۲ سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که آذربایجان‌غربی یکی از پیشروهای این موضوع در سطح کشور است.

مطهری اضافه کرد: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی طی ۲ سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است،

وی گفت: همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه کلنگ زنی شد

کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه به زمین زده شد.

به گفته مسوولان آموزش و پرورش آذربایجان غربی، این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

عملیات اجرایی سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه آغاز شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی نیز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه در خیابان خرمشهر کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت یک هزار مترمربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد؛ این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدیدکرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این طرح برای دانش آموزان دوره های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا هفت هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششم در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

نظر شما