شناسهٔ خبر: 66184977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خراسان شمالی:

مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد

بجنورد_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها باید در دستور کار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر سه‌شنبه در ستاد اربعین خراسان شمالی که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری خراسان شمالی برگزار شد، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم‌سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

نظر شما