شناسهٔ خبر: 66180493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری اوباش مسلح «بی ام و سوار» در بلوار قیطریه

تهران بزرگ - ایرنا - اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار» در تهران که با اسلحه مردم و پلیس را تهدید می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، چندی پیش کلیپی از یک گروه از اراذل و اوباش که سوار بر یک دستگاه خودروی بی ام و در بلوار قیطریه تهران مانور می‌دادند، منتشر شد که به صورت واضح با اسلحه مردم و پلیس را تهدید می‌کردند.

در این کلیپ الفاظی به کار برده شد که در آن به پلیس که حافظ امنیت مردم است، توهین شد و حتی این افراد اقدام به پخش فیلم از این اقدام در اینستاگرام و ادامه تهدیدات خود کردند.

در تازه‌ترین اقدام، ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ اقدام به دستگیری این گروه کردند.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اعلام دستگیری این اراذل و اوباش گفت: این افراد در پخش زنده فیلم خود در فضای مجازی سوار بر خودروی بی ام و با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف مردم و پلیس را به مبارزه می‌طلبیدند.

سرهنگ سعید راستی در این خصوص افزود: یکی از متهمان دارای سه سابقه و اقدام مشابهی در گذشته بوده است.

وی تاکید کرد: پلیس تعارفی با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش ندارد و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برخورد با این افراد عمل می‌کند.

سرهنگ راستی یادآور شد: در این مورد خاص هم مردم درخواست‌های زیادی برای دستگیری این افراد داشتند که این تهدید کنندگان نظم و امنیت دستگیر شدند و قطعا قوه قضاییه هم برخورد محکم و قاطعی با این افراد خواهد داشت.

نظر شما