شناسهٔ خبر: 66178592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با تبلیغ و تشویق تلاش شود زمینه حضور و مشارکت مردم و خیرین در حوزه ساخت مسکن محرومین فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قریشی در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰امام که در سالن امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد افزود: دراستان ما آنگونه که باید برای جلب مشارکت و حضور مردم و خیرین برای ساخت مسکن محرومین کار نشده لذا با تبلیغ و تشویق تلاش شود زمینه حضور و مشارکت مردم و خیرین در حوزه ساخت مسکن محرومین فراهم شود.

وی تصریح کرد: دور اندیشی و اسلام شناسی امام خمینی ره موحب تاسیس نهاد هایی همچون حساب ۱۰۰، بسیج، کمیته امداد در کشور بعد از انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: زمینه تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ از ایات قرآنی بردلشت شده است چرا که در این کتاب آسمانی همواره به کمک به محرومان و مستضعفان تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: کمک به محرومین و مستضعفان یکی از شعار ها و اهداف انقلاب است وما باید به این شعار پایبند بوده و در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: لازمه ساخت مسکن محرومین و مشارکت مردم و خیرین، اطلاع رسانی و تبلیغ است و بنیاد مسکن باید در تشویق و جلب مشارکتهای مرد می تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مردم و خیرین آذربایجان غربی تشنه کمک به محرومان و مستضعفان هستند و نمونه این مشارکت را در گلریزان و آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم بنابراین با اطلاع رسانی و تبلیغ در حوزه مسکن محرومین میتوان از این مشارکت ها استفاده کرد و به فرمان امام خمینی که ساخت مسکن ارزان برای محرومین است عمل کرد.

نظر شما