شناسهٔ خبر: 66172236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کلاهبرداري 125 ميلياردي با ترفند مشارکت در فعاليت اقتصادي در نيشابور

صاحب‌خبر -
کلاهبرداري 125 ميلياردي با ترفند مشارکت در فعاليت اقتصادي در نيشابور

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمی خبر داد که 125 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد:در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری 12 میلیارد ریالی از وی توسط فردی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ حسین اجمدی خاطرنشان کرد: در بررسی های اولیه ماموران دایره تجسس کلانتری 13 قدس مشخص شد مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت های واسطه گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده آشنا که در ادامه شاکی با اعتماد بیجا مبلغ 12 میلیارد ریال به حساب وی واریز اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس ها نمی باشد.
 
این مقام انتظامی گفت :ماموران انتظامی درحین  تحقیقات ،شكایت ها و مرجوعه های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش و عده پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت ها و طرحهای اقتصادی در زمینه های مختلف هم چون راه اندازی کلینیک های ،خصوصی کارگاه های تولیدی ، کارگاه های تولیدی و... دریافت کردند.
 
سرهنگ احمدی  عنوان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 با رد زنی های فنی متهم را که زنی 41 ساله است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی های فنی یلیس تاکنون به 71 فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی 125 میلیارد ریال از شهروندان اعتراف که تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان و حمایت های دستگاه قضایی در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه ها به دنبال داشته باشد ،بنابراین با رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیس، مجرمان را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام و خطرات متوجه خود را از بین ببرند

نظر شما