شناسهٔ خبر: 66146790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژه خودرویی مردم رشت در حمایت از اقدام نظامی کشورمان علیه رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان رشت با برگزاری رژه خودرویی شادی و حمایت همه جانبه خود را از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11004937"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4205933/11004937?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ قشر‌های مختلف مردم امروز با در دست داشتن پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی و پرچم‌های حزب الله لبنان در پیاده‌رو فرهنگی میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت تجمع کردند و نیز در رژه خودرویی حضور یافتند.

سرنشینان این خودرو‌ها با شعار‌های «مرگ بر اسراییل»، «مرگ برامریکا» و «الله اکبر» شادی خود را از عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این خودرو‌ها رژه خود را از پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت آغاز کردند و در خیابان‌های مختلف رشت حضور یافته و رژه خود در گلزار شهدای رشت خاتمه دادند.

همچنین مردم نیز در خیابان‌های مختلف رشت با مشاهده رژه خودروها، با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» با آنان همراه شدند.

گفتنی است جمهوری اسلامی ایران بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حمله گسترده پهپادی و موشکی خود با عنوان «عملیات وعده صادق» به اسرائیل اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی منهدم کرد.

نظر شما