شناسهٔ خبر: 66137113 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نبرد دو غول سازنده دیزل ژنراتور، ولوو و بادوین

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیزل ژنراتورها برای هر تاسیساتی اعم از بیمارستان ها، کارخانه های تولیدی و... نقش حیاتی ایفا می کنند. در این میان، دو شرکت ولوو و بادوین از جمله مطرح ترین سازندگان دیزل ژنراتور به حساب می آیند که محصولات آنها را می توانید از شرکت راد دیزل خریداری نمایید. دیزل ژنراتورهای ولوو برای برنامه های آماده به کار، انتخابی ایده آل هستند. از سوی دیگر، دیزل ژنراتورهای بادوین علاوه بر عملکرد بالا، طیف وسیعی از اندازه ها را پوشش می دهند. با این تفاسیر، بین دو دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور بادوین کدام یک برتری دارند؟

توضیحی خلاصه از این دستگاه پرکاربرد

امروزه کسب و کارهای زیادی برای منبع پشتیبان تاسیسات خود، به دیزل ژنراتورها روی آورده اند؛ چرا که یک راه حل قابل اطمینان هستند. این تجهیزات که از سوخت دیزل استفاده می کنند، در مقایسه با سایر ژنراتورها کمترین هزینه سوخت را به دنبال دارند. نقش دیزل ژنراتورها در واقع تولید الکتریسیته برای مواقع ضروری نظیر قطعی برق و عدم دسترسی به الکتریسیته در نواحی دور افتاده است. جهت بررسی مشخصات و خرید انواع دیزل ژنراتورها به عنوان منبع اصلی یا پشتیبان به وبسایت راد دیزل مراجعه نمایید.

دلایل انتخاب ژنراتور دیزلی ولوو

آشنایی بیشتر با این دستگاه قدرتمند برند ولوو و مزایا و معایبش

تولیدات این برند به سبب قابلیت اطمینان بدون چون و چرای خود، در سراسر دنیا مطرح شده اند. این تجهیزات با همه کاربردها هماهنگی دارند و راهکارهای متناسب با نیازهای شما را ارائه می دهند. اگر قصد خرید منابع انرژی اولیه یا اضطراری (standby) را دارید، دیزل ژنراتورهای ولوو را به شما پیشنهاد می کنیم. انواع مدل های تجهیزات این برند در وبسایت راد دیزل موجود است. این موتورها محیط های مختلف را تحمل کرده و در حرارت بالا آسیب نمی بینند؛ بنابراین، برای مصارف تجاری و صنعتی ایده آل هستند و مزایای زیر را ارائه می دهند:

بادوام و بازدهی سوخت بالا

کاهش هزینه ها در طولانی مدت

تنوع و قابلیت اطمینان

زمان کار بالا

بی صدا

تناسب با طیف وسیعی از تنظیمات تولید برق

انتشار کم آلاینده ها

با این حال، وقتی نواقصی در عملکرد دیزل ژنراتور ولوو وجود داشته باشد، بسیار خطرناک است. این کاستی ها به اجزاء اساسی دستگاه آسیب وارد می کنند و می توانند سبب بروز حوادث بزرگی شوند. برخی از نواقصی که در ژنراتور رخ می دهند شامل کاهش سرعت، افزایش بار، شکستن میل سوپاپ، شل شدن پیچ های شاتون، حرکت غیر عادی در میل لنگ موتور و... هستند.

توضیحی درباره تولیدات این دستگاه توسط بادوین و مزایا و معایبش

این شرکت فرانسوی، موتورهای دیزلی دریایی و صنعتی تولید می کند که از عملکرد و قدرت بالا برخوردارند و در طیف وسیعی از اندازه ها ارائه می شوند. اگر به دنبال دستگاهی بادوام، مطمئن و با کارکرد مقرون به صرفه هستید، در مورد دیزل ژنراتورهای بادوین از کارشناسان راد دیزل پرس و جو کنید. بادوین با بیش از 100 سال تجربه در طراحی، ساخت و پشتیبانی دیزل ژنراتور، به خوبی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. از جمله تمایزات تولیدات بادوین می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

طیف کامل محصولات از 18 تا 4125 kVA

بادوام

کیفیت اروپایی

بسیار کم صدا

ساخته شده از قطعات باکیفیت

بهره وری انرژی

این دیزل ژنراتورها همانند سایر همتایان خود به تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارند و از این لحاظ هزینه بر هستند، به ویژه اگر به قطعات یدکی خاصی نیاز داشته باشد. به علاوه، برخی از مدل های این ژنراتور دیزلی برای فعالیت دائم مناسب نیستند و مشکل هواگیری گازوئیل دارند.

مقایسه این دو برند با هم و برتری هر یک نسبت به دیگری

این تجهیزات را بر اساس فاکتورهای زیر می توانیم مقایسه کنیم:

بهره وری سوخت: تکنولوژی هوادهی و توربو شارژر از جمله امکاناتی هستند که سبب افزایش بهره وری سوخت در دیزل ژنراتور بادوین می شوند. از سوی دیگر، محصولات ولوو هم با بهره گیری از تکنولوژی اینترکولر و توربو شارژر، مصرف سوخت پایینی دارند.

طراحی: کیفیت ساخت در هر دو برند بسیار بالا می باشد و از مواد درجه یک و بادوام در تولید آنها استفاده کرده اند. پس، با خیال آسوده هر یک از این تجهیزات را خریداری کنید و در مورد طول عمر و کیفیت آنها هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

قابلیت اتصال به شبکه: محصولات بادوین دارای فناوری پیشرفته ای در بخش اتصالات هستند و با سرعت و دقت بالا به شبکه متصل می شوند. ژنراتور دیزلی ولوو هم قابلیت اتصال به شبکه را به لطف سیستم های هوشمند و اتوماسیون بهبود بخشیده اند.

قیمت: قیمت محصولات بسته به ویژگی های تکنیکی و مدل آنها متفاوت خواهد بود. جهت استعلام قیمت با کارشناسان راد دیزل تماس بگیرید.

راهنمایی کلی برای انتخاب بین این دو برند

همانطور که در شرح قابلیت ها و مزیت های دیزل ژنراتور ولوو و بادوین توضیح دادیم، هر دو برند محصولاتی با مشخصات فنی عالی و امکانات کاربردی تولید می کنند. بنابراین، هر دو ارزش سرمایه گذاری را دارند و با قیمت مناسب توسط راد دیزل عرضه شده اند.

اینکه تولیدات کدام یک از این برندها را انتخاب نمایید، به نیازهای سیستم شما بستگی دارد. توصیه می کنیم برای انتخاب، حتما الزامات تاسیسات را مد نظر قرار دهید و بر اساس حوزه کاری، مدل و مشخصات فنی دستگاه اعم از ابعاد، کارکرد، توان و... تجهیزات مناسب را خریداری نمایید.

دلایل انتخاب ژنراتور دیزلی بادوین

سخن پایانی

ولوو و بادوین به عنوان رهبران جهانی فناوری موتورهای دیزل شناخته شده اند که به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان، طرفداران بسیاری دارند. این برندها از آخرین تکنولوژی ها برای طراحی و توسعه تجهیزات بهره می برند تا نیازهای مشتریان را برطرف سازند.

شرکت راد دیزل به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان انواع ژنراتور، با عرضه محصولات این دو غول سازنده، باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. تیم راد دیزل متشکل از متخصصان باتجربه صنعت است که آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به شما هستند. برای برخورداری از این خدمات منحصر به فرد از وبسایت راد دیزل بازدید کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما