شناسهٔ خبر: 66084010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۴۶۰۰ گشت مشترک بازرسی از بازار استان بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای ۴ هزار و ۶۰۰ گشت مشترک بازرسی از نحوه عرضه کالا وخدمات، ویژه طرح عید نوروز و ماه رمضان در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

۴۶۰۰ گشت مشترک بازرسی از بازار استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی صفوی بیان کرد: در راستای اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار ویژه عید نوروز و ماه رمضان، از اسفندماه سال گذشته تا کنون چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌های مواد غذایی، کالا‌های اساسی، پوشاک، صنوف خدماتی نظیر تعمیرگاه خودرو، قالی‌شویی، شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر، بنگاه مشاور املاک و ... در شهرستان‌های استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ۱۰ در ۱۰ در ایام ماه رمضان و نوروز، افزود: در اجرای این طرح در ۱۰ شهرستان استان بوشهر هر روز ۱۰ گشت مشترک به‌منظور بررسی وضعیت قیمت‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی نظیر تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و ... اجرا شده است.

مدیر کل صمت استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در استان، اضافه کرد: در یک‌سال گذشته ۲۷ هزار عملیات بازرسی در سطح استان در قالب گشت مشترک، گشت مبارزه با قاچاق کالا و ... بوده اجرا شده که تعداد دو هزار و ۵۰۰ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

نظر شما