شناسهٔ خبر: 66081614 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

چرا برای تعمیر محصولات دوو باید با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیریم؟

صاحب‌خبر -

همه ما در زندگی شهری امروز و با وجود پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی خواه‌ناخواه مجبور هستیم از وسایل الکترونیکی در جای جای خانه خود استفاده کنیم. این در حالی است که پیدا کردن بهترین و با کیفیت‌ترین برندها و خرید محصولاتی که امکاناتی مطابق با نیازهای ما داشته باشند کمی هزینه بر است. همین مساله باعث می‌شود هنگام انتخاب و خرید لوازم برقی بیش از پیش به وضعیت تعمیر آن در ایران دقت کرده و در مورد قطعات یدکی و اصل بودن آن‌ها تحقیق کنیم.

یکی از برندهایی که در حال حاضر در ایران بسیار شهرت پیدا کرده برند دوو است. محصولات این برند به دلیل کیفیت بسیار زیاد عمر بالایی دارند؛ اما با این وجود محصولات این برند نیز ممکن است به دلایل مختلف خراب شوند. در این شرایط بسیاری از افراد با مشکل عدم شناخت بهترین متخصصین و تکنسین‌های تعمیر محصولات دوو روبرو می‌شوند.

توصیه ما این است که حتی اگر تعمیرکار مجربی برای بررسی مشکلات لوازم برقی دوو خود نمی‌شناسید، سراغ افراد ناشناس و بی‌تجربه نروید. اگر می‌خواهید بدانید چرا تماس با نمایندگی تعمیرات دوو برای شما بهترین گزینه است و بهترین نمایندگی تعمیرات دوو را باید از کجا پیدا کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۶ پیامد عدم مراجعه به معتبرترین نمایندگی‌ تعمیرات دوو

همه ما در شرایط مختلف سعی کرده‌ایم از کسانی که اطراف خود می‌شناسیم کمک گرفته تا مشکل لوازم برقی دوو خود را به سرعت حل کنیم یا اینکه هزینه کمتری برای تعمیر تلویزیون، ساید بای ساید، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروفر، کولرگازی، جاروبرقی و تعمیر یخچال دوو بپردازیم. اما باید بگوییم در حال حاضر و با وجود تعدد نمایندگی تعمیرات دوو این تصمیم می‌تواند به جای صرفه جویی در وقت و هزینه باعث زیان مالی به شما شود. در ادامه برخی از مهمترین پیامدهای عدم مراجعه به نمایندگی تعمیرات دوو را با هم بررسی خواهیم کرد.

۱- عدم آشنایی برخی از تعمیرکاران با برند دوو

هر تعمیرکاری در تعمیر یکی از برندهای لوازم خانگی تخصص و مهارت دارد؛ چراکه علاوه بر آشنایی با اصول اولیه تعمیرات، شناخت اتصالات، قطعات و تجهیزات برند، و مهارت و تجربه فرد در تعمیر محصولات یک برند نیز می‌توانند در روند کاری فرد تاثیر بگذارند. قطعا هیچکدام از تعمیرکاران تخصص تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات دوو را ندارد.

به طور مثال یک تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو به نسبت تعمیرکاری که درگیر تعمیر یخچال‌های برندهای متفاوت بوده است تجربه بیشتری در شناخت و تشخیص علت بروز یک مشکل در ماشین لباسشویی دوو و نحوه تعمیر آن دارد.

۲- دستمزدهای متفاوت و کنترل نشده برای تعمیرات دوو

اگر یکبار با یکی از نمایندگی‌های تعمیرات دوو تماس گرفته باشید متوجه می‌شوید که هزینه ای که هرکدام از آن‌ها برای تعمیر وسایل برقی می‌گیرند ثابت بوده و همه آن‌ها تعرفه مشخصی دارند؛ به همین دلیل نیز هزینه ای که نمایندگی تعمیرات دوو از شما می‌گیرد منصفانه تر از تعمیرکاران متفرقه ای است که نمایندگی تعمیر دوو را ندارند.

۳- جایگزین شدن قطعات تقلبی با قطعات اصلی وسایل برقی دوو

برخی از مشکلاتی که برای لوازم برقی دوو پیش می‌آید به دلیل خراب شدن یکی از قطعات الکترونیکی است. پس از تماس با تعمیرکار، فرد تصمیم می‌گیرد که باید قطعه را تعمیر کرده یا آن را تعویض کند. قطعا هنگام تعویض قطعه باید از تعمیرکاران بخواهید قطعه اصل را جایگزین کنند و هرگز نباید به دلیل پرداخت هزینه کمتر راضی شوید که قطعه ای تقلبی روی دستگاه شما نصب شود؛ چراکه اکثر این قطعات با دستگاه شما و سایر قطعات آن سازگاری نداشته و می‌توانند باعث کاهش عملکرد دستگاه، کاهش عمر مفید آن و خرابی سایر قطعات دستگاه شوند.

در حال حاضر قطعات یدکی و لوازم جانبی تقلبی برند دوو به وفور در بازار پیدا می‌شود. همچنین باید بدانید نمایندگی تعمیرات دوو هنگام تعویض و تعمیر دستگاه‌تان از قطعات اصل استفاده می‌کند؛ اما این امکان وجود دارد که تعمیرکارانی که جزء نمایندگی نیستند، قطعات تقلبی را عمدا یا سهوا جایگزین قطعات اصلی کنند.

۴- ناکارآمد شدن دستگاه به دلیل تشخیص و تعمیر اشتباه

برخی مواقع تعمیر یکی از لوازم برقی‌مان و سپردن آن دست یکی از تعمیرکاران باعث شده است به طور کل دستگاه از کار بیفتد. شناخت کامل محصولات دوو و نداشتن تجربه باعث می‌شود برخی از تعمیرکاران ناخواسته باعث بروز اینگونه مشکلات شوند.

اما تصور کنید لباسشویی دوو شما نیاز به تعمیر دارد. در این شرایط اگر به جای تماس با یک تعمیرکار ناشناس با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو تماس بگیرید می‌توانید از کیفیت کار او مطمئن باشید.

۵- اتلاف وقت و انرژی

امروزه اکثر ما وقت بسیار اندکی داریم و ترجیح می‌دهیم به بهترین نحو از زمان خود استفاده کنیم. اکثر مواقع مراکز نمایندگی تعمیرات دوو به سرعت نیروی متخصص خود را به محل اعزام می‌کنند و به دلیل داشتن تجهیزات کافی، شناخت سریع و دقیق مشکل و دستگاه‌هایی که برای چک کردن لوازم برقی دوو دارند در کمترین زمان ممکن، مشکل را حل می‌کنند.

این در حالی است که بسیاری از افراد از دیر آمدن تعمیرکاران به منزل، بدقولی آن‌ها ، مجهز نبودن وسایل، دستگاه‌ها و نداشتن قطعاتی که نیاز به تعویض دارند و زمان‌بر بودن تعمیر دستگاه شکایت می‌کنند.

۶- عدم امکان استفاده از گارانتی تعمیرات

برخی از ما تجربه این را داشته ایم که پس از اتمام کار تعمیرکار و تنها پس از چند روز مشکل لوازم برقی‌مان به حالت خودش بازگشته یا مشکل جدید و مرتبطی برای آن ایجاد می‌شود.

در چنین شرایطی اکثر مواقع نمی‌توانیم خسارتی از تعمیرکار بگیریم و حتی مجبور می‌شویم برای تعمیرات جدیدی که انجام می‌دهد هزینه و دستمزد جداگانه ای نیز پرداخت کنیم. اما با تماس با نمایندگی تعمیرات دوو گارانتی ۶ ماهه یا یکساله دریافت می‌کنید. این به این معنی است که اگر مشکل به حالت اولیه خود بازگشت می‌توانید از تعمیرکار بخواهید بدون پرداخت هزینه مجدد و دستمزد مشکل را برطرف کند.

خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در تهران و کرج

طبق آنچه در بالا گفته شد هنگام خراب شدن یکی از وسایل برقی دوو بهترین گزینه این است که با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات دوو در شهر خودتان تماس گرفته و از مشاوره و خدمات مطمئن و با کیفیت آن‌ها استفاده کنید. این نمایندگی‌ها تمامی مراحل تعمیر وسایل را در خانه و با اعزام مناسب ترین نیروها انجام می‌دهند. برای اینکه بهتر با این مراکز آشنا شوید، در ادامه به طور مختصر در مورد خدمات آن‌ها توضیح خواهیم داد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو

مشکلات رایج زیر می‌توانند برای ماشین ظرفشویی شما پیش بیایند که برای حل آن‌ها می‌توانید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

  • بروز بوی بد داخل ظرفشویی که ممکن است به دلیل عدم تخلیه صحیح لوله‌ها، کثیف شدن داخل ظرفشویی و انسداد لوله تخلیه باشد.
  • نشتی آب از ظرفشویی دوو که احتمالا از سوراخ شدن لوله تخلیه، خرابی جوینت یا خراب شدن درب دستگاه باشد.
  • گاهی نیز بروز مشکلات در موتور یا رسوب زدایی نکردن صحیح ظرفشویی دوو باعث تمیز شسته نشدن ظرف‌ها می‌شوند.
  • برخی از اوقات صدای ناخوشایند و زیادی از ظرفشویی شما شنیده می‌شود که ممکن است به علت خرابی پمپ تخلیه یا خراب شدن موتور و تسمه آن باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو

با بروز مشکلات رایجی که در ادامه می‌خوانید می‌توانید با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

  • گاهی ممکن است یخچال به دلایل مختلفی مانند تنظیم نادرست ترموستات، گرد و خاک گرفتن کندانسور و فن، یا خرابی لاستیک درب به درستی کار نکند.
  • گاهی نیز بروز مشکلات مختلف در کمپرسور، فن یا اورلود یخچال دوو می‌توانند باعث شنیده شدن صداهای ناهنجار و غیرطبیعی از یخچال شما شوند.
  • برفک زدن یخچال نیز یکی از مشکلات رایج است که ممکن است به دلیل مسدود شدن منافذ گردش هوا یا نقص در سیستم یخ زدایی باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو

کیفیت و عمر ماشین لباسشویی دوو بسیار بالاست؛ به‌شرط آنکه در صورت بروز هرگونه مشکلی با بهترین نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

  • گاهی ممکن است ماشین لباسشویی روشن نشده یا در حین کار خاموش شود. این مشکل ممکن است به دلیل بروز مشکلات در برد و سوختن برخی از آی سی‌های آن و خرابی اتصالات برقی باشد.
  • گاهی نیز خراب شدن فنرها می‌تواند موجب حرکت و لرزش زیادی لباسشویی دوو حین کار شود.
  • خرابی لوله و پمپ تخلیه نیز می‌تواند باعث نشتی آب یا تخلیه نشدن کامل آب از دیگ ماشین لباسشویی دوو شود.
  • خراب شدن پمپ یا برد الکترونیکی نیز می‌تواند موجب شود که مرحله آبکشی به درستی انجام نشود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو

با بروز مشکلات زیر شما باید هرچه سریع تر با یک نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو تماس بگیرید.

  • بسته شدن منافذ گردش هوا یا خرابی موتور یخساز می‌توانند باعث شوند یخساز ساید بای ساید دوو به خوبی یخ نساخته یا از کار بیفتد.
  • اگر ساید بای ساید دوو شما خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود امکان دارد مشکل از برد الکترونیکی یا رله استارت باشد.
  • یخ زدن مواد غذایی در قیمت یخچال ساید می‌تواند به دلیل بروز مشکل در کندانسور، ترموستات یا بهم ریختن درجه ساید بای ساید دوو باشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو

امروزه در بسیاری از خانه‌ها مایکروفر دوو تبدیل به یکی از ضروری‌ترین وسایل برقی مهم شده است. درصورتی که مشکلات زیر را مشاهده کردید می‌توانید در هر کجای تهران و کرج که هستید با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

  • اگر مایکروفر روشن نمی‌شود و وسط کار خاموش می‌شود ممکن است مشکل به دلیل خرابی برد الکترونیکی یا خرابی اتصالات و قطع جریان برق باشد.
  • بروز صدای زیاد و ناهنجار هنگام کار می‌تواند به دلیل خرابی و شکستن یکی از قطعات داخلی مایکروفر دوو باشد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو

درصورتی که مشکلاتی مانند موارد زیر برای جاروبرقی دوو شما پیش آمد می‌توانید با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

  • کاهش مکش جاروبرقی می‌تواند به دلیل خراب شدن موتور، پر شدن کیسه، مسدود شدن فیلتر یا فرسایش قطعات داخلی باشد.
  • عمده ترین علت بروز صدای ناهنجار جاروبرقی هنگام کار کردن می‌تواند خرابی بلبرینگ موتور باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو

تلویزیون دوو به دلایل بسیاری ممکن است دچار مشکل شود. برخی از مشکلات اساسی و رایج تلویزیون دوو عبارتند از:

  • ممکن است به دلیل عدم اتصال به آنتن و بروز مشکل در ورودی‌ها و خروجی‌ها، تصویر به نمایش در نیاید. در چنین شرایطی در اکثر مواقع باید با یک تکنسین متخصص دوو مشورت کرد.
  • برخی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری باعث می‌شوند صدا یا تصویر یا هردوی آن‌ها قطع شده یا نویزدار شود.
  • گاهی مشکلات اساسی ترین مانند خرابی برد و پنل پیش می‌آید که ممکن است باعث شود تلویزیون به طور متناوب خاموش شده یا دیگر روشن نشود. در این شرایط به سرعت باید با یک نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی دوو

به دلیل اهمیت وجود کولرگازی در بسیاری از خانه‌ها در فصل تابستان لازم است به محض اینکه مشکلات زیر را در کولرگازی خود مشاهده کردید باید با یک نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید.

  • زمانی که کولرگازی دوو شما به خوبی خنک نمی‌کند باید مشکل را در کمبود گاز، بسته شدن فیلترها، نشت گاز، خرابی ترموستات و کمپرسور جستجو کنید.
  • گاهی کولرگازی دوو شما نشتی گاز دارد. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی لوله و اتصالات و شیرهای تنظیم فشار و خرابی کمپرسور باشد.

چطور با بهترین نمایندگی تعمیرات دوو در کرج و تهران تماس بگیرم؟

اگر به دنبال این هستید که در کمترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیرات محصولات دوو را در محل و در هر کجای تهران و کرج که هستید دریافت کنید می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا به صورت اینترنتی درخواست خود را از نمایندگی تعمیرات دوو در تهران و کرج ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات دوو مفتخر است که برای کسب اعتماد مشتریان خود بهترین تکنسین‌ها و متخصصین تعمیر دوو را گردهم آورده و با کیفیت ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن همراه با گارانتی ۱ ساله ارائه دهد. همچنین با تماس با این نمایندگی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمامی قطعات و لوازم جانبی تعویض شده اصل بوده و در پایان کار آسیبی به لوازم برقی شما وارد نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما