شناسهٔ خبر: 66059556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی تراکتور برابر آلومینیوم

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر مقابل میهمان خود آلومینیوم اراک به نتیجه مساوی رضایت داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب دوشنبه ۲۰ فروردین دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. 
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی تراکتور برابر آلومینیوم
 
تراکتور تبریز با تساوی در این بازی، با همان ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند و آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول به کار خود در لیگ ادامه می‌دهد. 
 
تیم داوری: سیدرضا مهدوی، عباس پورحمیدی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی/ ناظر داوری: نادر جعفری
 
کارت زرد: ارسلان مطهری (۶۲) و صفا هادی (۸۲) از تراکتور تبریز و امیر نوری (۷۳) از آلومینیوم اراک
­
ترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر (۷۰- امیر حسین حسین‌زاده) سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی (۸۷- مهدی عبدی)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (۷۰ میلوش دلتیچ)، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری (۵۵- ارسلان مطهری)
سرمربی: پاکو خمس
 
ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، احسان قهاری، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، میلاد بدرقه، امیر نوری (۷۵- ابوالفضل قنبری)، امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان (۷۵- رضا جبیره)، مهدی لیموچی (۴+۹۰- شروین بزرگ) و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛ توقف خانگی تراکتور برابر آلومینیوم
 
 
شرح گل:
گل اول تراکتور: (مهدی هاشم‌نژاددقیقه ۳۵): حرکت خوب هاشم‌نژاد از سمت چپ با خلاقیت انفرادی بازیکن جوان تراکتوری‌ها همراه شد و هاشم‌نژاد با ضربه‌ای آرام توپش را به کنج دروازه گوهری فرستاد.
<div id="video-display-embed-code_10986430"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4201494/10986430?width=600&height=350"></script></div>
 
گل اول آلومینیوم: (مهران موسوی دقیقه ۸۳): پس از موقعیت‌های پی در پی و خطرناکی که بازیکنان تراکتور خراب کردند، داور به سود آلومینیوم اعلام خطا کرد و در این فرصت ارسال جهان‌کهن با ضربه سر موسوی همراه شد تا گل تساوی بازی توسط شاگردان حسینی ثبت شود.
<div id="video-display-embed-code_10986431"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4201494/10986431?width=600&height=350"></script></div>
 
دقایق حساس:
 
دقیقه ۳: نخستین موقعیت جدی بازی روی دروازه تراکتور شکل گرفت. سعید کریم‌آذر می‌توانست دروازه را در آغاز باز کند، اما واکنش گوهری توپ را به کرنر برد.
 
دقیقه ۳: کرنر ارسال شده توسط آلوز، روی خط محوطه جریمه به حسینی رسید، اما ضربه سر ضرب او جایی درون دروازه آلومینیوم نداشت.
 
دقیقه ۹: پاس عمقی رحمان جعفری، در پشت سر مدافعان به نادری رسید که این بازیکن قدر این پاس را ندانست و نتوانست آن را گل کند.
 
دقیقه ۱۶: پس از حملات برق‌آسای تراکتور در شروع بازی، حالا نوبت به بازیکنان آلومینیوم رسیده که این تیم را تحت فشار بگذارد. قهاری و لیموچی سعی بر نفوذ به قلب دفاعی تراکتور دارند، اما تاکنون این اتفاق صورت نگرفته و بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال می‌شود.
 
دقیقه ۲۳: شلیک آلوز از قوس محوطه جریمه آلومینیوم اراک از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه ۳۰: ضربه پای راست لیموچی توسط پورحمیدی مهار شد و پس از آن هم کاظمیان قصد داشت در ریباند اقدام به شوت‌زنی کند که صفا هادی مانع از این اتفاق شد.
 
دقیقه ۳+۴۵: ضربه حاجی‌عیدی در داخل محوطه جریمه توسط پورحمیدی مهار شد تا همچنان دروازه تی‌تی‌ها بسته بماند و نیمه اول با همان نتیجه ۱ بر صفر تمام شود.
 
دقیقه ۵۴: اشتباه مدافعان تراکتور، لیموچی را در موقعیت ضدحمله قرار داد، اما پیش از رسیدن به محوطه جریمه، صفا هادی مانع از ورود او شد.
 
دقیقه ۷۴: تراکتور با مدیریت شرایط بازی سعی دارد تا بازی را کنترل کند و از طرف دیگر آلومینیوم همچنان تمرکز خودش را بر روی ضدحملات گذاشته است.
 
دقیقه ۸۰: باز هم نفوذ هاشم‌نژاد مدافعان آلومینیوم را آشفته کرد، اما هیچکدام از بازیکنان تراکتور نتوانستند روی این موقعیت اثرگذار باشند و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه ۶+۹۰: حرکت عرضی حسین‌زاده از سمت چپ دروازه با شوت مستقیم او همراه شد که گوهری با واکنش خوب خود مانع از گلزنی این بازیکن شد.

نظر شما