شناسهٔ خبر: 66057720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حسینی از یک مدعی دیگر هم امتیاز گرفت

تراکتور ۱-۱ آلومینیوم اراک: تبریز شهر دوم ایرالکو!

تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که بازیکنان ایرالکو با نمایشی خوب در تبریز از شکست گریختند و همچنان روند شکست ناپذیری خودشان در این شهر را حفظ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.
تراکتور با توجه به میزبان بودنش و استفاده از جو ورزشگاه، در نیمه اول کنترل بازی را در اختیار گرفت و اگرچه گوهری و مدافعان آلومینیوم، با دفاع کردن از دروازه سعی داشتند دروازه خودشان را بسته نگه دارند، این مقاومت با نفوذ هاشم‌نژاد و پاس زیبای آلوز بالاخره شکست و تک گل تراکتور به ثمر رسید.
در شروع نیمه دوم مصدومیت رحمان جعفری باعث شد خط حمله تی‌تی‌ها دستخوش تغییر شود و پس از آن آلومینیوم هم با حساب کردن روی ضدحملات سعی داشت تا در لحظه‌ای مناسب گل تساوی را به ثمر برساند.
دقیقاً در شرایطی که تراکتور مشغول حمله کردن بود، یک ضربه خطا به سود آلومینیوم اعلام شد و ارسال جهان کهن با ضربه سر مهران موسوی، مدافع پیشتاخته آلومینیوم، همراه شد تا این مدافع مانع از شکست ایرالکو در برابر سرخ پوشان تبریزی شود.
بازیکنان تراکتور در دقایق باقی‌مانده موقعیت‌های زیادی داشتند اما هیچ کدام از آنها راه به دروازه آلومینیوم راه پیدا نکرد و در نهایت نمایشگر ورزشگاه یادگار امام تبریز نتیجه ۱-۱ به تصویر کشید.

تراکتور با تساوی در این بازی، با همان ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند و با پرسپولیس اختلافی ۶ امتیازی دارد. آلومینیوم اراک هم با احتساب سوغاتی یک امتیازی آنها از تبریز، اکنون ۳۰ امتیازی باقی ماند و با اختلافی سه امتیازی در رده هفتم جدول پشت سر گل گهر به کار خود در لیگ بیست و سوم ادامه می‌دهد.

ویدئو: 329351


تقویمهفته بیست و دوم لیگ برتر  - دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۹:۳۰؛ تراکتور-آلومینیوم اراک
پاس گلورزشگاه یادگار امام تبریز 
سوتتیم داوری: سیدرضا مهدوی، عباس پورحمیدی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی/ ناظر داوری: نادر جعفری

تراکتورترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی،  سعید کریم‌آذر (۷۰- امیر حسین حسین‌زاده) سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی (۸۷- مهدی عبدی)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (70 میلوش دلتیچ) ، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری (۵۵- ارسلان مطهری)
سرمربی: پاکو خمس

آلومینیومترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری، احسان قهاری، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، میلاد بدرقه، امیر نوری (75- ابوالفضل قنبری)، امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان (۷۵- رضا جبیره)، مهدی لیموچی (4+90- شروین بزرگ) و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی
 

توپ گل شرح گل:

(مهدی هاشم‌نژاد؛ دقیقه ۳۵): حرکت خوب هاشم‌نژاد از سمت چپ با خلاقیت انفرادی بازیکن جوان تراکتوری‌ها همراه شد و هاشم‌نژاد با ضربه‌ای آرام توپش را به کنج دروازه گوهری فرستاد.

ویدئو: 329340

(مهران موسوی؛ دقیقه ۸۳): پس از موقعیت‌های پی در پی‌ و خطرناکی که بازیکنان تراکتور خراب کردند، داور به سود آلومینیوم اعلام خطا کرد و در این فرصت ارسال جهان‌کهن با ضربه سر موسوی همراه شد تا گل تساوی بازی توسط شاگردان حسینی ثبت شود.

ویدئو: 329350

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ۳: اولین موقعیت جدی بازی روی دروازه تراکتور شکل گرفت. سعید کریم‌آذر می‌توانست دروازه را در آغاز باز کند، اما واکنش گوهری توپ را به کرنر برد.

دقیقه ۳: کرنر ارسال شده توسط آلوز، روی خط محوطه جریمه به حسینی رسید اما ضربه سر ضرب او جایی درون دروازه آلومینیوم نداشت.

دقیقه ۹: پاس عمقی رحمان جعفری، در پشت سر مدافعان به نادری رسید که این بازیکن قدر این پاس را ندانست و نتوانست آن را گل کند.

دقیقه ۱۶: پس از حملات برق‌آسای تراکتور در شروع بازی، حالا نوبت به بازیکنان آلومینیوم رسیده که این تیم را تحت فشار بگذارد. قهاری و لیموچی سعی بر نفوذ به قلب دفاعی تراکتور دارند اما تاکنون این اتفاق صورت نگرفته و بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال می‌شود.

دقیقه ۲۳: شلیک آلوز از قوس محوطه جریمه آلومینیوم اراک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: ضربه پای راست لیموچی توسط پورحمیدی مهار شد و پس از آن هم کاظمیان قصد داشت در ریباند اقدام به شوت‌زنی کند که صفا هادی مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 3+45: ضربه حاجی‌عیدی در داخل محوطه جریمه توسط پورحمیدی مهار شد تا همچنان دروازه تی‌تی‌ها بسته بماند و نیمه اول با همان نتیجه ۱ بر صفر تمام شود.

دقیقه ۵۴: اشتباه مدافعان تراکتور، لیموچی را در موقعیت ضدحمله قرار داد، اما پیش از رسیدن به محوطه جریمه، صفا هادی مانع از ورود او شد.

دقیقه ۷۴: تراکتور با مدیریت شرایط بازی سعی دارد تا بازی را کنترل کند و از طرف دیگر آلومینیوم همچنان تمرکز خودش را بر روی ضدحملات گذاشته است.

دقیقه ۸۰: باز هم نفوذ هاشم‌نژاد مدافعان آلومینیوم را آشفته کرد، اما هیچکدام از بازیکنان تراکتور نتوانستند روی این موقعیت اثرگذار باشند و توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: حرکت عرضی حسین‌زاده از سمت چپ دروازه با شوت مستقیم او همراه شد که گوهری با واکنش خوب خود مانع از گلزنی این بازیکن شد.

کارت زردکارت های زرد:

ارسلان مطهری (۶۲)

امیر نوری (۷۳)

صفا هادی (۸۲)

بولت پرسپولیسحواشی:

نمایشگر ورزشگاه در اقدامی عجیب لوگوی قدیمی و آبی رنگ آلومینیوم را به نمایش درآورده است.
 

2008691


بولت پرسپولیسهواداران تراکتور با روشن کردن نور موبایل و قرار دادن تلق قرمز روی آن، اقدام قابل توجهی در ورزشگاه انجام دادند.

بولت پرسپولیسبا وجود شروع بازی هواداران تراکتور همچنان پشت درب‌ها هستند.

بولت پرسپولیسبه نظر می‌رسد نزدیک به ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه برای حمایت از تراکتور حضور دارند.

بولت پرسپولیسشجاع خلیل‌زاده بازیکن محروم تراکتور از جایگاه ویژه بازی را دنبال می‌کرد.

بولت پرسپولیسگوستاوو همراه با آقاجان‌پور با لباس شخصی از جایگاه شیشه‌ای تماشاگر بازی بودند.

بولت پرسپولیسدر آخرین لحظات محرومیت مجتبی حسینی بخشیده شد تا از لب خط شاگردانش را همراهی کند.

بولت پرسپولیسرحمان جعفری با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد تا هواداران نسبت به وضعیت سلامتی مهاجم گلزن تیمشان نگران باشند.

بهترین بازیکن: احمد گوهری، سنگربان تیم آلومینیوم اراک، اگرچه یک گل دریافت کرد اما با واکنش‌های خوب خود مانع از بیشتر شدن اختلاف شد و در نهایت هم پس از به ثمر رسیدن گل آلومینیوم، برابر فشار بی‌امان بازیکنان تراکتور مقاومت کرد تا سوغاتی حسینی از تبریز حداقل امتیاز این دیدار باشد. البته آلوز و هاشم‌نژاد هم با خلاقیت فردی خودشان شب خوبی داشتند ولی مدافعان ایرالکو بر آنها چیره شدند و اجازه خودنمایی بیشتر به آنها ندادند.

نظر شما