شناسهٔ خبر: 66059206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر؛

تراکتور یک آلومینیوم یک/ توقف دوباره تی‌تی‌ها در خانه

خبرگزاری ایسنا

تراکتور برابر ایرالکو متوقف شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

تراکتور ۴۰ امتیازی شد و درحالی که می‌توانست اختلافش با صدر را کاهش دهد در رتبه سوم باقی ماند. آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده هفتم ابقا شد.

تراکتور یک آلومینیوم یک

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه یادگارامام (ره)

شرح گل:

گل تراکتور به آلومینیوم توسط مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۳۶):

پاس آلوز از جناح چپ هاشم‌نژاد را صاحب توپ کرد و وینگر جوان تی‌تی‌ها با خلاقیت انفرادی خود با ضربه‌ای آرام توپ را به تور دروازه گوهری دوخت.

گل آلومینیوم به تراکتور توسط مهران موسوی (دقیقه ۸۳):

پس از موقعیت‌های پی در پی‌ و خطرناکی که بازیکنان تراکتور خراب کردند، داور به سود آلومینیوم اعلام خطا کرد و در این فرصت ارسال جبیره با ضربه سر موسوی همراه شد تا گل تساوی بازی توسط شاگردان حسینی ثبت شود.

کارت زرد: ارسلان مطهری و صفا هادی

کارت قرمز: -

ترکیب:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر (میلوش دلتیچ)، سید محمد حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، صفا هادی (مهدی عبدی)، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (امیرحسین حسین‌زاده) ، مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: پاکو خمس

آلومینیوم:

مجتبی حسینی، احمدگوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

نظر شما