شناسهٔ خبر: 65994512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور

خروش میلیونی مردم ایران در حمایت از فلسطین

استانها- ایرنا- مردم ایران اسلامی امروز در آخرین جمعه رمضان و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند تا ضمن ابراز همدردی با آنان خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام نمایند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق شهری و روستایی سراسر کشور، ایرانیان از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال امروز(جمعه) و در روز جهانی قدس به خیابان ها آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام و قاطعانه از قیام انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

۱۳:۳۸ | خروش اسرائیل ستیز مردم غیور و مرزنشین ایلام در روز جهانی قدس

مناطق شهری و روستایی استان استان ایلام همچون دیگر مناطق کشور امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور باشکوه مردم روزه دار و برگزاری راهپیمایی پرشور گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بسیار متفاوت تر از سال های گدشته بود چرا که حدود ۶ ماه است مردم بی پناه نوار غزه زیر آماج کوبنده ترین حملات اسرائیل قرار گرفته اند.

۱۲:۳۷ | طنین فریاد مردم کرمانشاه از «سینه ستبر ایران اسلامی» برای نابودی رژیم صهیونیستی 

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم استان کرمانشاه  و به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب اسلامی «سینه ستبر ایران اسلامی»، همگام و همراه با دیگر هموطنان خود برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همصدا شده و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در استان کرمانشاه مردم مومن و روزه‌دار اعم از شیعه و سنی ساکن در ۱۴ شهرستان، همراه و همگام با سایر مناطق کشور باحضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مرگ بر اسرائیل و ندای آزادی قدس شریف را فریاد زده و جنایات اسراییل علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

*حضور مرزنشینان قصرشیرین در راهپیمایی روز جهانی قدس

مرزنشینان شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سراسر کشور و دیگر مسلمانان جهان با سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل در روز جهانی قدس با خلق حماسه‌ای ماندگار علیه جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل راهپیمایی کردند.

۱۱:۵۰ | راهپیمایی روز جهانی قدس در قزوین و تشییع نمادین پیکر ۳۱۳ کودک شهید غزه 

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم در استان قزوین برگزار شد، تشییع نمادین پیکر ۳۱۳ کودک شهید غزه از جمله ویزگی های حمایت مردم این استان از ملت مظلوم فلسطین بود.

پیکر مطهر شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی جنگنده های صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه نیز همزمان با راهپیمایی روز قدس با حضور مردم مومن و انقلابی قزوین تشییع شد.

‌۱۱:۵۰ | شکوه حضور پرشور مردم تبریز در حمایت از مظلومان فلسطینی

مردم غیور و قهرمان پرور تبریز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس به میدان آمدند و از خواهران و برادران دینی خود در فلسطین حمایت کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، راهپیمایی روز قدس در تبریز به رسم هر ساله ساعت ۱۰ صبح آخرین جمعه رمضان که امسال مصادف با ۲۵ رمضان (۱۷ فروردین) است، با حضور خیل عظیمی از مردم نقاط مختلف شهر آغاز شد.

* تشییع نمادین کودکان غزه در راهپیمایی روز قدس مراغه

راهپیمایی روز جهانی قدس در مراغه با دعای فرج آغاز شد، با تشییع نمادین کودکان غزه توسط اقشار مختلف مردم و به ویژه زنان و دختران ادامه یافت و با یک سخنرانی کوبنده و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

‌۱۱:۳۸ | خروش مردم آذربایجان‌غربی در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین

شهروندان آذربایجان‌غربی بار دیگر در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حقانیت و مظلومیت فلسطینیان را فریاد زدند و یک صدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی کنندگان در آذربایجان غربی در حالی امروز به خیابان ها آمدند که مسلمانان فلسطینی به خصوص در غزه شاهد جنایت های فجیع صهیونیست ها هستند و هر روز با درد و رنجی بیشتر خواهان همصدایی و همراهی تمامی مسلمانان با آنان هستند.

* راهپیمایی روز قدس در مهاباد

مردم شهرستان مهاباد با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین بر نابودی رژیم غاصب و تروریست اسراییل تاکید کردند، در پایان این راهپیمایی علاوه بر قرائت قطعنامه، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

۱۱:۳۶ | همبستگی مرزنشینان خراسان جنوبی با مردم فلسطین

مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز داشتند و ندای آزادی قدس شریف را سر دادند.

به گزارش ایرنا مردم چهار شهرستان مرزی درمیان، زیرکوه، سربیشه و نهبندان خراسان جنوبی روز جمعه ساعاتی قبل از شروع رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس همصدا با مردم آزاده جهان و ایران به میدان آمدند.

۱۱:۲۲ | تلاطم صدای غیوران خوزستانی در روز قدس؛ نویدبخش مرگ محتوم اربابان صهیونیست‌خون‌خوار

مردم ایران اسلامی و خوزستان امروز در روز جهانی قدس با سردادن شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» بار دیگر بر توجه امت مسلمان نسبت به زنده نگه داشتن مساله فلسطین و دادن دست یاری به مردم این مظلوم تاکید چند باره کردند.

تلاطم صدای مردم در روز قدس نویدبخش مرگ محتوم اربابان صهیونیست‌خونخوار و استکبار جهانی است و دیری نخواهد پایید که دست مظلومان و خون شهدا، ظالمان را به قعر سیاه چاله‌های تاریخ خواهد انداخت.

*خشم و انزجار مردم آبادان از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا

مردم ولاتیمدار و خدا جو و روزه دار آبادان از مسجد امیرالمومنین تا مصلای نماز جمعه این شهر با سردادن شعارهایی در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

*راهپیمایی روز قدس در دزفول

 مردم روزه دار دزفول روز جمعه با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی خود از ملت مظلوم فلسطین و غزه، خشم و انزجار خود را از خونخواران کودک کش صهیونیستی فریاد زدند.

۱۱:۲۰ | فریاد «مرگ بر اسراییل» مردم دیار دیل و گیلم در سرزمین میرزاکوچک خان 

مردمان دیار دیل و گیلم و سرزمین میرزاکوچک خان جنگلی امروز همزمان با روز جهانی قدس همپای سایر هموطنانمان و همه آزادگان جهان، علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به پاخاستند و فریاد مرگ بر اسراییل در سرسار گیلان طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و متدین استان گیلان روز جمعه همزمان با همه ملت های آزاده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته اند تا بار دیگر انزجار خود را از این رژیم غاصب و جنایتکار فریاد کنند.

* راهپیمایی روز قدس در شهرستان آستارا

مردم ولایتمدار شهرستان آستارا همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و جنایت‌های رژیم اشغالگر را محکوم و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

۱۱:۱۳ | مردم استان اردبیل در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌ها آمدند

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و روزه دار اردبیل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر نقاط کشور و ملت‌های آزاده جهان مردم ولایی و روزه دار اردبیل در خیابانها م مسیرهای تعیین شده حضور یافتند تا ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و قدرتهای استکباری و سکوت و بی عملی کشورهای اسلامی را محکوم کنند.

۱۱:۰۷ | قدس و نمایش وحدت ملی در دارالمرحمه سمنان

مردم روزه‌دار، انقلابی و ولایی استان سمنان، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با شکوه حضور خود فریاد آزادی فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب قدس را بلند کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان راهبرد جاودان و شاهکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با استقبال پرشور مردم سرتاسر استان پهناور سمنان همراه با جلوه‌ها و حاشیه‌های خاص خود برگزار شد.

* راهپیمایی روز قدس در شاهرود

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شاهرود همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و جنایت‌های رژیم اشغالگر را محکوم و بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

۱۰:۵۸ | کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه صحنه همدلی با فلسطین/ حضور پر رنگ و معنادار کودکان در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس که امروز جمعه هفدهم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد شکوه همبستگی و بیداری شهروندان مسلمان و روزه دار این استان را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم روزه دار، ولایتمدار، انقلابی، دشمن شناس و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد امروز همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان به صورت گسترده در این آیین یکبار دیگر با مردم مظلوم سرزمین های اشغالی فلسطین ابراز همدردی کردند.

* طنین فریاد آزادی قدس در گچساران و باشت

راهپیمایی " روز جهانی قدس " همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار ،باشکوه و عزت خاصی در شهر های گچساران و باشت برگزار و مردم روزه دار این شهرستان های امروز بار دیگر به جهانیان نشان داد، مردم همواره تا پای جان بر سر آرمان‌های امام راحل(ره) باقی مانده و به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد.

۱۰:۵۲ | البرز یکپارچه خروشید/ پاسخ دندان شکن مردم ایران کوچک به صهیونیست‌ها

مردم انقلابی و روزه دار استان البرز همزمان با سراسر میهن اسلامی امروز با خروش میلیونی خود در صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله رژیم کودک کش صهیونیستی به میدان آمدند تا بار دیگر بر آرمان والای امام خمینی (ره) مبنی بر آزادی قدس شریف صحه بگذارند.

به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم استان البرز در ۱۸ شهر تابعه این استان امروز جمعه یکصدا به میدان آمده اند تا جنایات صهیونیست ها را در غزه ، لبنان ، سوریه و منطقه خاورمیانه محکوم کنند و در استمرار شهدای راه قدس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردهند.

۱۰:۴۵ | فریاد شیرمردان و شیرزنان لرستانی: «قدس» روزی برای بیداری

راهپیمایی روز قدس یکی از ابتکارات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که مهمترین ثمره آن بیداری ملتهای مسلمان و ایستادگی در مقابل ستم ظالمان بوده است و مردم غیور و دلاور دیار لرستان نیز همه ساله همپای سایر هموطنان حضوری باشکوه و پرشور در این راهپیمایی جهانی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز قدس یادگار امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و ایشان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب بر مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و حمایت از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان تاکید فراوانی داشتند بگونه ای که روز قدس به عنوان نماد ایستادگی در مقابل ظالمان و دفاع از مظلوم به امری واجب تبدیل شد و هرساله راهپیمایی های روز قدس با شکوه خاصی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار و تاکنون تداوم داشته و اغلب کشورهای اسلامی در این روز به تبعیت از ابتکار امام راحل(ره) در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

* حضور باشکوه مردم بروجرد در راهپیمایی روز قدس و حمایت از فلسطین

 راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در بروجرد با حضور باشکوه و گسترده مردم مومن و روزه دار این شهرستان برگزار شد.

۱۰:۳۰ | اجتماع انقلابی مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس/ همه آمدند

همراه با مسلمانان جهان، مردم دیار علویان از لحظاتی قبل همسو با بیانات بینانگذار انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس را در ۵۹ نقطه مازندران آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، مردم روزه دار مازندران امسال پرشورتر از هر سال دیگری به خیابان ها آمده اند تا حمایت خویش را از مردم فلسطین و مظلومان جهان اعلام کنند.

* راهپیمایی روز قدس در غرب مازندران؛ ای قدس به تو از جان سلام

شهروندان غرب مازندران امروز در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان همپای دیگر هموطنان خود با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی، زیباترین تابلوی همدردی و همراهی و حمایت از مظلومان فلسطین را خلق کردند.

۱۰:۲۳ | شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم ساحل نشین بندرعباس

ساحل نشینان خطه مکران و حافظان خلیج‌فارس امسال با توجه به جنایت‍‌های رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر شده و انزجار خود را از تمامی مستکبران جهان به‌ویژه اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهر بندرعباس با وجود هوای گرم و شرجی و با زبانی روزه، به عشق نظام و انقلاب اسلامی و برای حمایت از مردم مظلوم غره، بار دیگر به ندای امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی لبیک گفتند و با حضور همه‌جانبه و حماسی خود دشمنان این انقلاب و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مایوس کردند.

* مردم روزه دار قشم یک صدا آزادی قدس شریف را فریاد زدند

مردم متعهد، انقلابی و روزه دار شهرستان مرزی قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس امروز (جمعه) دوشادوش ملت های آزاده جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، آزادی قبله نخست مسلمین جهان از سیطره و اسارت دژخمیان کودک کش رژیم جعلی صهیونیستی را فریاد زدند.

* کیشوندان در روز قدس به سیل خروشان حامیان نابودی اسرائیل پیوستند

کیشوندان و گردشگران جزیره کیش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با فریاد «مرگ بر اسرائیل» خواستار نابودی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی شدند.

 ۱۰:۲۱ | فریاد «مرگ بر اسرائیل» مردم دیار هگمتانه و دارالمومنین همدان در روز جهانی قدس 

مردم روزه دار و ولایتمدار همدان برای حضور در روز جهانی قدس در میدان تاریخی امام خمینی(ره) گردهم آمده اند و در ادامه به سمت چهارراه خواجه رشید، خیابان شریعتی و میدان شریعتی حرکت می کنند.

بسیاری از حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان تصاویری از شهدا به ویژه تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را همراه خود دارند، عده ای دیگر نیز پرچم های سه رنگ میهن اسلامی، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان را با خود حمل می کنند.

* تجلّی حضور و همصدایی ملایری‌ها با مردم غزه

شرکت مردم روزه‌دار و خداجوی ملایر در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری متفاوت و حماسی و پرشور بود که رهبر فرزانه انقلاب روزها پیش وعده آن را داده بودند و امروز به طرز خیره کننده‌ای تجلّی یافت.

۱۰:۲۰ | طنین فریاد حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز فریاد مظلومیت غزه و اعلام یک صدای جعلی بودن رژیم صهیونیستی است؛ مردم چهارمحال و بختیاری در این روز جهانی فریاد مرگ بر اسرائیل را در اعتراض به اقدام‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با گذشت ۴۵ سال از نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس امروز مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مساله بین‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و وحدت و یکپارچگی نه تنها امت اسلامی بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده است.

۱۰:۱۷ | تجلی وحدت سیستانی و بلوچ در راهپیمایی روز جهانی قدس

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است سیستانی و بلوچ آمده‌اند تا دوشادوش یکدیگر فریاد دفاع از فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش ایرنا، مردم سیستان و بلوچستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آمده اند تا یکصدا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطن فریاد بزنند. راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و جهان، در ۶۰ نقطه استان در حال برگزاری است مردم این منطقه با شکوه حضورشان اعم از شیعه و سنی در حالیکه روزه دارند به امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ‌در عمل به فریضه مهم دفاع از مظلوم لبیک می‌گویند.

* راهپیمایی روز جهانی قدس در چابهار و راسک

مراسم روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان با حضور گسترده مردم شهرهای چابهار و راسک در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد و مردم انقلابی و روزه دار با مشت های گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و استکبار سر دادند.

۱۰:۱۶ | حماسه‌سازی دوباره مردم استان گلستان برای قدس

مردم استان گلستان امروز و در روز جهانی قدس همصدا با ملت فهیم ایران اسلام با حضور پرشور در خیابان ها و در دست داشتن پرچم‌های حماس و فلسطین در طول مسیرهای راهپیمایی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف فریاد زدند.

حضور اقشار مختلف در این راهپیمایی، جلوه و شکوه خاصی به مراسم امسال در گلستان داده است. اقوام مختلف با لباس‌های بومی و محلی و سنتی خود در گوشه و کنار این استان در راهپیمایی روز قدس حضور دارند.

* طنین آزادی قدس شریف در شرق گلستان

مردم شیعه و سنی شرق گلستان همگام با ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس و سردان فریاد «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر همدلی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند و خواستار نابودی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی شدند.

۱۰:۱۲ | حضور حماسی مرزنشینان خلیج فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس

بوشهری‌ها با حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، همصدا با مردم آزاده جهان فریاد آزادی قدس سر داده و خواستار پایان دادن بی قید و شرط به اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،دقایقی پیش راهپیمایی مرزداران دیار شهید رئیسعلی دلواری از مسجد توحید شهر بوشهر با گلبانگ "الله اکبر" آغاز شده و روزه‌داران بوشهری مصمم تر از همیشه ندای آزادی قدس را سر می‌دهند.

۱۰:۰۹ | حماسه سازی مردم غیور و مرزنشین کردستان در روز قدس 

مردم مومن، انقلابی و روزه‌دار کردستان همزمان با سراسر کشور، باشکوه‌تر از سال‌های قبل با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان کردستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با هدف اعلام حمایت از قدس شریف و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور، مثال زدنی و با شکوه دارند.

۱۰:۰۸ | قلب اصفهان؛ هم‌مرز با فلسطین

مردم روزه‌دار استان اصفهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حالی که اصفهان داغدار مستشار بلندپایه خود «سردار شهید زاهدی» است، فریاد «هیهات من‌الذله»، این بار رساتر و کوبنده‌تر از همیشه در اصفهان طنین‌انداز شد.

* راهپیمایی روز قدس در کاشان 

مردم دارالمومنین کاشان در روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

 ۱۰:۰۶ | حمایت قاطع مردم قم از جبهه مقاومت و آرمان های والای مردم فلسطین

راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم متدین و انقلابی قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز جهانی قدس همگام با سراسر کشور از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت مصلای قدس این شهر آغاز شده است.

به گزارش ایرنا،‌ آنان در حالیکه پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی،‌ تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بویژه شهیدان راه قدس و پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین بویژه غزه مظلوم را در دست دارند و شعارهای مرگ بر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را سر داده‌اند، از مسیرهای ۱۰گانه وارد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شدند و در یک اجتماع به هم فشرده و باشکوه راهپیمایی خود را به سمت مصلای قدس آغاز نمودند.

۱۰:۰۲ | خروش یکپارچه دیار کریمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در روز قدس

 امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم دیار کریمان و همشهریان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خیابان آمدند تا با مشت های گره کرده حضور ۴۵ ساله خود را در راهپیمایی روز قدس استمرار بخشند.

امسال حال و هوای روز قدس با توجه به‌ عملیات طوفان الاقصی، شکست هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی و جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب بر ضد زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین متفاوت تر از سال‌های قبل است و شاهد حضور گسترده اقشار مختلف در این تجمع جهانی هستیم.

* حمایت پرشور جیرفتی‌ها از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس

مردم دارالولایه جیرفت در جنوب کرمان همزمان با روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با سایر مسلمانان به خیابان آمدند تا به مردم دردکشیده غزه و فلسطین بگویند تنها نیستند.

۹:۵۴ | یزدی‌ها با توپ پر آمدند؛ انزجار از اسراییل و تشییع پیکر شهدا

امروز جمعه، همه یزدی ها آمدند با خشم انقلابی و توپ پر؛ همه برای راهپیمایی روز قدس آمدند، اما یک حادثه تروریستی باعث شد تا امروز مردم دارالعباده یزد میزبان سه شهید مدافع امنیت نیز باشند و شهر عطرآگین خون شهدا شود.

میدان شهید بهشتی یزد اکنون مملو از جمعیت است، یزدی ها منتظر آغاز راهپیمایی هستند ؛ آنها امروز میهمان دارند، سه کبوتر عاشق که برای امنیت و آسایش من و تو به مصاف دشمن رفتند و جان شیرین خود را تقدیم کردند.

۹:۵۱ | ابراز خشم و انزجار مردمان دیار فارس از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی

مردم روزه دار استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) همصدا با مردم دیگر نقاط کشور و همچنین دیگر آزادیخواهان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال که شعار محوری آن «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است، خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد می زنند.

* تجدید عهد مردم لارستان با آرمان فلسطین

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم لارستان فارس، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

۹:۳۴ | مردم استان مرکزی همنوا با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس

مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه دهه هشتادی و نودی‌های این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

مردم ولایی شهرستان اراک از نقاط مختلف شهر در حال حرکت به سمت میدان شهدا هستند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد بزنند.

* طنین فریاد آزادی قدس در ساوه 

روزه داران انقلابی و متدین ساوه روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس با حضور پرشور در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

۹:۳۳ |  زائران امام رضا(ع) همصدا با مردم مشهد آزادی قدس را فریاد زدند

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده زائران امام هشتم(ع) و مردم مشهد از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم رضوی آغاز شد و روزه داران برای آزادی قدس و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین فریاد حق خواهی را به اوج رساندند.

.مشهد مقدس در آخرین ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی روز قدس میزبان روزه دارانی است تا نشان دهند همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند

* راهپیمایی روز جهانی قدس در گناباد

آحاد مختلف مردم روزه دار گناباد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

* راهپیمایی روز جهانی قدس در تربت حیدریه

تربت حیدریه- ایرنا- آحاد مختلف مردم روزه دار تربت حیدریه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم فلسطین نشان دادند و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

* مردم سبزوار "مرگ بر اسرائیل" را فریاد کردند

مردم مومن و روزه دار سبزوار روز جمعه ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام همبستگی با مسلمانان غزه و فلسطین، جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

۹:۲۳ | مردم خراسان شمالی؛ همصدا با آزادی‌خواهان، همدل با غزه

روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، امام خمینی(ره) در سال ۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز حمایت از مردم فلسطین نامید و مردم غیور خراسان شمالی بار دیگر آمدند تا با حضور پرشورشان، برای کوتاه کردن دست رژیم غاصب از سرزمین مظلوم فلسطین همدست شوند.

۸:۴۵ | «لشکر قدس»، اعلام انزجار جوانان و نوجوانان تهرانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال به صورت همزمان در سراسر کشور و تهران پایتخت ایران اسلامی آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه در حال انجام است.

سخنران مراسم روز قدس امسال، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه است و نماز جمعه نیز توسط حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود.

* حضور پرشور مردم شهرستان های استان تهران در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت قاطع از ملت فلسطین

مردم مومن و روزه‌دار شهرستانهای استان تهران باحضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام قد از ملت مظلوم وستمدیده فلسطین و به ویژه غزه حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، ملت بیدار و فهیم  شهرستانهای استان تهران (شهرری، ملارد، ورامین، قرچک، پیشوا، بهارستان، رباط کریم، شهرقدس، پردیس، دماوند، اسلامشهر،شهریار، پاکدشت، فیروزکوه و شمیرانات) با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل جنایت های رژیم کود کش و غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

۸:۴۲ | زنجانی‌ها یکصدا با مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در زنجان آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم زنجان امروز در حمایت از فلسطین و قدس شریف با حضوری پرشور و گسترده در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته اند تا نفرت و انزجار خود را از غده سرطانی و فتنه‌انگیزی های اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی کودک‌کش به جهانیان اعلام کنند.

نظر شما