شناسهٔ خبر: 65994539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت تمام قد مردم شهرهای استان تهران از ملت فلسطین+فیلم

تهران - ایرنا - مردم مومن و روزه‌دار شهرستانهای استان تهران باحضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام قد از ملت مظلوم وستمدیده فلسطین و به ویژه غزه حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ملت بیدار و فهیم  ایران و شهرستانهای استان تهران با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل جنایت های رژیم کود کش و غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شهرستانهای استان تهران (شهرری، ملارد، ورامین، قرچک، پیشوا، بهارستان، رباط کریم، شهرقدس، پردیس، دماوند، اسلامشهر،شهریار، پاکدشت، فیروزکوه و شمیرانات) با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل جنایت های رژیم کود کش و غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حضور موثر و مسئولانه مردم نوع دوست جمهوری اسلامی ایران بیانگر عمق شناخت از اوضاع بین المللی و نشان دهنده وجدان بیدار هموطنانمان است، تجاوز و حمله های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بر سر مردم مظلوم غزه مردم را به خیابان ها آورده و پشت این حضور  اوج معرفت و دلدادگی به نوع دوستی و انسان دوستی موج می زند.

سلام مردم شهرری به کودکان و ملت غزه

مردم شهرری نیز راهپیمایی روز جهانی قدس را از سه راه ورامین به سمت مصلی امام علی (ع) آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم مقاومت و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل با مادران و کودکان بی پناه غزه ابراز همدردی و حمایت کردند.

اعلام نفرت و انزجار ملاردی‌ها از اسرائیل غاصب

مردم مومن و روزه دار شهرستان ملارد در غرب استان تهران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم کودک کش و حامیانش نشان دادند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان ملارد از چهار مسیر آغاز و نهایتا از خیابان امام خمینی (ره) شروع و تا مصلی نمازجمعه ادامه داشت.

شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و شیطان حمایت می کند صهیون جنایت می کند، هیهات از اسارت، ایمان جهاد شهادت، مراتب انزجار و نفرت خود از رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و غزه را فریاد کشیدند.

خروش مردم قرچک در روز قدس 

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همنوا با مردم سراسر ایران، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم مؤمن و روزه دار قرچک برگزار شد و روزه‌داران قرچکی انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را فریاد کردند.

مردم و مسئولان شهرستان قرچک همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) و حرکت به سمت مصلای نماز جمعه، صحنه‌های با شکوهی از اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند، با مشت های گره کرده فریاد ضد استکباری سر داده و خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل به ویژه علیه مردم مظلوم غزه اعلام کردند .

قرچکی ها همچنین با سر دادن شعار حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران توسط رژیم کودک کش اسرائیل را تسلیت گفته و خواستار مقابله جدی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با عاملان این جنایت شدند.

تعدادی از دانش آموزان و جوانان قرچکی که با وجود تعطیلی مدارس، در این اجتماع باشکوه شرکت کرده بودند، چفیه‌های عربی پوشیده و با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله لبنان، حمایت خود را از جوانان فلسطینی که با دست خالی و تنها با سنگ مقابله رژیم اشتغالگر قدس ایستادگی می‌کنند، اعلام کردند.

مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان قرچک با عبور از خیابان اصلی، در مصلای نماز جمعه حضور یافته و با قرائت بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با جنایات رژیم اشغالگر قدس، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.

طوفان راهپیمایی مردم پردیس در حمایت از ملت فلسطین به راه افتاد

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طوفان راهپیمایی امت حزب الله پردیس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاد.

مردم ولایتمدار شهرهای بومهن، پردیس، سعید آباد ، خسرو آباد و بخش جاجروددر صف هایی منسجم و اراده هایی محکم با حضور خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

شهروندان پردیس از بوستان نورالشهدا (فاز ۳) به سمت میدان فلسطین، بلوار شهید سلیمانی، بلوار بصیرت، خیابان بهشت، خیابان بهشت ۷ در راهپیمایی حضور داشتند.

شهروندان بومهن از محل مسجد جامع اهل بیت (ع) به سمت بلوار شهید صارمی (خیابان بخشداری)، میدان امام رضا (ع)، بلوار بصیرت به طرف مصلی نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مبدا حرکت شهروندان بخش جاجرود و شهرهای خسرو آباد و سعید آباد از مسجد جامع الهادی (ع) به سمت بوستان نورالشهدا (فاز ۳) پردیس برای پیوستن به شهروندان ولایت مدار شهر پردیس بود.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچمهای ایران و فلسطین و سر دادن شعارهای؛مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل غاصب، الله و اکبر با مشتهای گره کرده ه انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل نشان دادند.

ورامین سراسر انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیست 

مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین، روز جمعه با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

راهپیمایان ورامینی پس از اجتماع در میدان امام حسین (ع) ؛ به سمت میدان امام و مصلای نماز جمعه حرکت کردند تا در طول مسیر، گوشه‌ای از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و تنفر از رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش گذارند.

راهپیمایان درحالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین حمایت از قدس، قدس را آزاد می‌کنیم و به زودی در قدس نماز جماعت می‌خوانیم، با عبور از خیابان شهدا شعار مرگ بر استکبار سر داده و اسرائیل را دشمن شماره یک جهان اسلام معرفی کردند.

راهپیمایان در حالی که در دستان خود تصاویری از شهدای جنایت تروریستی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را در دست داشتند، خواستار مقابله جدی با این جنایت شده و حمایت خود را از اقدام تلافی‌جویانه مسئولان نظام اعلام کردندو مردم ورامین بار دیگر ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های آزادیخواهان می باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشت و قطره قطره به اقیانوس عظیم ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین پیوست.

در پایان این مراسم، مردم ورامین ضمن آتش پرچم رژیم جعلی صهیونیست، با قرائت بیانیه‌ای ضمن ابراز انزجار از سکوت مسئولان کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی، خواستار اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان علیه جنایات این رژیم کودک کش شدند.

در بخش جوادآباد و خیرآباد ورامین نیز هم‌صدا با دیگر مردم ایران اسلامی ، صحنه‌هایی از اوج همدلی و همبستگی ملت‌ها مسلمان در دفاع از آرمان فلسطین به نمایش گذاشته شد.

بسیاری از برادران و خواهران اتباع ساکن در شهرستان ورامین نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا این مهم بار دیگر ثابت شود که فلسطین آرمان تمامی ملت‌های مسلمان است.

شهرستان پیشوا صحنه حمایت از مردم غزه 

 مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا در آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان، در میدان امام خمینی (ره) که با ابتکار ایشان، آخرین جمعه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده، صحنه‌های پرشوری از حماسه حضور در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل را خلق کرده و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دادند.

وعده‌گاه مردم شهرستان پیشوا در اجتماعات، صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام هشتم شیعیان جهان حضرت اما رضا(ع) است و در این روز نیز راهپیمایان روز قدس با حرکت در مسیرهای راهپیمایی به این مکان مقدس، صحنه های زیبایی از وحدت و انسجام مسلمانان در حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم غزه را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایان با در دست داشت تصاویر حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و قدس شریف و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کردند.

راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند و خواستار پاسخ صریح و دندان شکن جمهوری اسلامی به جنایت اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران اسلامی در کشور سوریه شدند.

مردم پیشوا با حضور در اجتماع در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) برادر بلافصل امام رضا (ع) بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تأکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دماوند برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با حضور پرشور و شعور مردم روزه دار، خداجو و مومن شهرستان دماوند برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان دماوند در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، در تبعیت از فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب همزمان با سراسر کشور راهپیمائی روز جهانی قدس را از میدان امام خمینی (ره) تا مقابل مسجدجامع این شهر با حضور پرشور و انقلابی برگزار کردند و با آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، صحنه‌هایی به یاد ماندنی و پرشور دیگری را به جهانیان نشان دادند.

در مراسم گسترده روزجهانی قدس امسال که با حضور پرشور مسئولان، خانواده معظم شهدا، جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم حضور داشند شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکای جنایتکار و مرگ بر ایادی استکبار، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا تواند که جوابم دهد از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس دماوند بود.

راهپیمایان درپایان با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار وحدت امت جهان اسلام برای مبارزه با کفار و غاصبان فلسطین اشغالی شدند.

خروش مردم رباط کریم علیه رژیم کودک کش صهیونیست 

مردم روزه دار شهرستان رباط کریم درراهپبمایی روز قدس جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و حمایت خودرا از مردم سمتدیده فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان رباط کریمی از مقابل مسجد النبی (ص) به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره)  شهرستان رباط کریم حرکت کردند و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین شعار ایستادگی و مقاومت سر دادند.

مظلومیت مردم فلسطین حقیقتی غیر قابل انکار برای جهانیان و لکه نگینی برای رژیم غاصب صهیونیستی است که امروز همه آزادیخواهان و مبارزان جبهه عدالت و انصاف به این حقیقت دست یافته اند و در راه آن به درستی گام بر می دارند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر اسرائیل و پلاکاردهای با مضامین حمایت از قدس و انتقام سخت، حمله ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن تعدادی از سرداران سپاه و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه را محکوم کردند و همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

خروش مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان بهارستان

در این مراسم باشکوه که فرماندار بهارستان، امام جمعه و شماری از مسئولان شهرستان در کنار مردم حضور داشتند، شعار «مرگ بر اسرائیل و آمریکا» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین انداز شد.

راهپیمایان روزه دار، در این مراسم جنایت رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که به شهادت تعدادی از فرماندهان ارشد و مستشاران ایرانی منجر شد را محکوم کرده و خواهان گرفتن انتقام خون این شهیدان شدند.

حماسه ماندگار مردم شهریار در حمایت از مردم بی پناه غزه

مردم شهرستان شهریار در روز جهانی قدس با حضور در راهپمیایی ضمن دفاع از آزادی و حریت، دفع ظلم و ستم و ابراز انزجار از رژیم کودک کش غاصب به خروش درآمدند و حماسه ای بزرگ و ماندگار در تاریخ سیاسی شهرستان رقم زدند.

حضور مردم شهرستان شهریار در حمایت از فلسطین امروز مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را این بار از اعماق وجود سر دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت خود را از مردم فلسطین فریاد زدند.

مردم شهرستان شهریار بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه بزرگ آفریدند.

حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار ، حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ، محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان و مردم شریف و ولایی شهرستان شهریار در راهپیمایی روز جهانی قدس

گرامیداشت یاد شهید سردار حسین امان اللهی در راهپیمایی روز قدس اسلامشهر

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه با خروش تاریخی اقشار مختلف مردم روزه دار اسلامشهر  با گرامیداشت یاد شهید سردار حسین امان اللهی برگزار شد.

مردم اسلامشهر با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، یاد شهدای حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، بویژه سردار حسین امان اللهی شهید اسلامشهری طریق القدس را گرامی داشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اسلامشهر از مبادی اعلام شده آغاز شد و پس از طی مسیرهای منتهی به مصلی نماز جمعه توسط راهپیمایان، مراسم پایانی روز جهانی قدس در مصلی اسلامشهر برگزار شد.

قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس با همراهی و ندای تکبیر راهپیمایان قرائت شد.

حجت الاسلام عباسی رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر

شهروندان پاکدشتی جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم مومن و روزه دار پاکدشت با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با تجمع در میدان آزادگان این شهر ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی یاد شهدای مقاومت و غزه را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس پاکدشت با سردادن شعارهای این همه لشگر آمده به عشق به رهبر آمده، ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای بر حمایت خود از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین به ویژه غزه تاکید کردند.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور و مسئولان شهرستان از میدان قدس تا میدان مصلی برگزار شد.

رژیم منحوس صهیونیسم ماه‌ها است که به روش‌های ظالمانه علیه مردم فلسطین خصوصا غزه جنایات متعددی را مرتکب شده، امسال نیز در شهرستان قدس همزمان در سراسر کشور شاهد برگزاری این راهپیمایی به منظور حمایت از این مردم و آزادی قدس شریف از جنایات رژیم صهیونستی با شعار «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» بودیم.

حضور پرشور مردم و مسئولان روزه‌دار فیروزکوه پررنگ تر هر سال در راهپیمایی روز قدس

راهپیمائی روز قدس امروز ۱۷ فروردین ماه سال جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهر فیروزکوه همزمان با تمامی مسلمانان ایران و جهان برگزار شد.

 ️راهپیمائی امسال پررنگ تر از سال های قبل با حضور پرشور مردم، فرماندار،امام جمعه، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان، شوراهای اسلامی و دهیاران با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و با پلاکارت های فلسطین تنها نیست حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

 اهالی ولایتمدار شمیرانات مشت گره کرده و نوای آزادی قدس سر دادند 

 همزمان با فریاد سراسری جوامع مسلمان، اهالی شهیدپرور و آزادی‌خواه لواسانات و رودبارقصران هم‌پای مسئولان ولایتمدار شمیرانات در پی ظلم مستمر رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و دولت مستکبر آمریکا بر مظلومان فلسطین، پیر و جوان، دوش به دوش یکدیگر، در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق مشت گره کرده و نوای آزادی قدس سر دادند.

 مردم مومن و روزه‌دار لواسانات و رودبارقصران روز جمعه ۱۷ فروردین ماه همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، از نقاط دور و نزدیک خود را به میدان امام خمینی (ره) فشم رسانده‌اند تا به سیل خروشان دیگر راهپیمایان روز قدس بپیوندند و فریاد "القدس لنا" سر دهند.

 امروز آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند تا فریاد بزنند رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل آخرین نفس‌های شوم و منحوس خود را می کشد و به زودی از آخرین جنایت تروریستی خود در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و همراهان ایشان پشیمان خواهند شد.

 در پایان این راهپیمایی، قطعنامه روز قدس ۱۴۰۳ با حضور شرکت‌کنندگان در مقابل مصلی‌های نماز جمعه قرائت شد. 

نظر شما