شناسهٔ خبر: 65970216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۵۰ هزار مسافر نوروزی به بقاع متبرکه مازندران مشرف شدند

ساری-ایرنا-مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از تشرف ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی به بقاع متبرکه این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز چهارشنبه اعلام کرد: این تعداد مسافر و گردشگر طی مدت ۲۸ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین ماه امسال به اماکن مذهبی مازندران رفته اند.

وی ادامه داد:‌ همچنین در این مدت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در زائرسراها اقامت کردند و یا با برپایی چادر در محیط بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از بقاع امامزادگان عباس(ع) ساری، عبدالله(ع) آمل، سید حسین(ع) شیرود تنکابن و آستانه پهنه کلا ساری به عنوان مکان های مذهبی نام برد که بیشترین تعداد تشرف مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

وی به برگزاری ضیافت الهی مختص ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: در ۷۴ امامزاده استان سفره‌های افطاری ساده برای زائران و مسافران برپا شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی از اجرای مختلف برنامه های فرهنگی همچون برپایی خیمه های معرفت، غرفه نقاشی بکشید و جایزه بگیرید برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط مبلغین اعزامی از قم و استان به امامزادگان و بقاع متبرک سطح استان خبر داد.

وی در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: ۲ هزار بسته معیشتی از قبل تعطیلات نوروز تاکنون بین نیازمندان توزیع شد.

نظر شما