شناسهٔ خبر: 65966388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

۳۵۰ هزار مسافر از بقاع مذهبی مازندران بازدید کردند

ساری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:از ۲۸ اسفند تا پایان نوروز ۳۵۰ هزار مسافر از اماکن و بقاع مذهبی استان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۳۵۰ هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بازدید کردند، اظهار کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در زائرسراها و برپایی چادر در محیط بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

وی بیشترین امامزاده در استان که زائر و مسافر داشت را امامزاده عباس (ع) ساری، امامزاده عبدالله (ع) آمل، امامزاده سید حسین (ع) شیرود تنکابن و آستانه پهنه کلاً ساری عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به برگزاری ضیافت الهی مختص ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: در ۷۴ امامزاده استان سفره‌های افطاری ساده برای زائران و مسافران برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی همچون برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه نقاشی بکشید و جایزه بگیرید برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط مبلغین اعزامی از قم و استان به امامزادگان و بقاع متبرک سطح استان خبر داد.

وی در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی، گفت: ۲ هزار بسته معیشتی از قبل تعطیلات نوروز تاکنون بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: در تمام امامزادگان مازندران مراشم شب‌های قدر با حضور مردم و مسافران برگزار شد.

نظر شما