شناسهٔ خبر: 65947421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قاریان حرم حضرت معصومه(س) در کهگیلویه و بویراحمد محافل اُنس با قرآن را برگزار می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی محافل اُنس با قرآن با حضور قاریان قرآن حرم حضرت معصومه (س) در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در جمع خبرنگاران از برگزاری محافل انس با قرآن در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این محافل نورانی و معنوی با حضور جمعی از قاریان حرم حضرت معصومه (س) در قالب دو گروه استاد صاحب‌هنر و استاد علم‌خواه به همراه پرچم متبرک حرم بانوی کرامت، به مدت چهار روز در شهرستان‌های استان به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این گروه قرآنی امروز وارد استان می‌شوند، افزود: گروه سفیران حرم حضرت معصومه (س) ساعت ۲۱:۳۰ امشب، نخستین کرسی تلاوت را در مسجد امام حسین (ع) شهر پاتاوه برگزار می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت (س) فردا چهارشنبه، پانزدهم فروردین ساعت ۱۷:۰۰ در فاطمیه شهر باشت محفل قرآنی خواهند داشت و گروه دیگر همین ساعت در مسجدالنبی شهر مادوان یاسوج طنین روح‌بخش قرآن را اجرا می‌کنند، ضمن اینکه ساعت ۲۱:۳۰ مصلای مارگون میزبان این گروه قرآنی است.

وی به برنامه‌های سفیران قرآنی حرم حضرت معصومه (س) در روز پنجشنبه، شانزدهم فروردین پرداخت و تصریح کرد: ساعت ۱۷:۰۰ مصلای دیشموک، گروه دیگری همین ساعت در مسجد صاحب‌الزمان (عج) لیکک و ساعت ۲۱:۰۰ در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی محافل اُنس با قرآن را برگزار می‌کنند.

درخشان خاطرنشان کرد: محافل قرآنی این گروه اعزامی از قم در روز جمعه هم برپا است و ساعت ۱۰:۰۰ روز جمعه در گچساران، ساعت ۱۰:۰۰ گروه «ب» سفیران قرآنی در شهر چرام، ساعت ۲۱:۰۰ در مسجد جامع دهدشت و همین ساعت گروه دیگری در حسینیه سپاه شهرستان لنده محافل اُنس با قرآن را برگزار می‌کنند.

نظر شما