شناسهٔ خبر: 65940124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع)؛

اجتماع «حیدریون» در شهرستان تایباد برگزار شد

تایباد- همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اجتماع عزاداران آن امام همام در مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد و با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه همزمان با بیست و یکمین روز ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اقشار مختلف مردم در قالب هیأت‌های عزاداری مسیر میدان وحدت تا مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد به عزاداری پرداختند.

امام جمعه موقت تایباد در اجتماع حیدریون این شهر اظهار کرد: حضور دوستداران اهل بیت (ع) در این اجتماع مورد رضایت علی (ع) و امام زمان (عج) قرار گیرد.

حجت الاسلام جواد نوروزی افزود: علی (ع) شیر روز و زاهد شب بود، راز و نیاز ایشان با خداوند متعال در شب‌های تاریک را مورخین بسیاری نقل کردند.

وی گفت: با شهادت مولی موحدین ارکان هدایت به هم پاشید. علی (ع) سنبل عدالت بود، در واقع علی (ع) را بخاطر عدالت او به شهادت رساندند، مردم آن زمان ایشان را خوب نشناختند.

امام جمعه موقت تایباد با انتقاد از بی عفتی در جامعه علوی، بیان کرد: عفاف و حجاب امروز زیبنده جامعه اسلامی نیست، مسؤولین چاره اندیشی کنند و همچنین خانواده‌ها از حریم عفاف و حجاب مراقبت کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، عزاداران روزه دار تایبادی نماز مغرب و عشا را در مصلای نماز جمعه این شهر اقامه کردند.

نظر شما