شناسهٔ خبر: 65913828 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تغییر جانمایی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه رامسر برای احداث کمربندی

صاحب‌خبر -
تغییر جانمایی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه رامسر برای احداث کمربندی
خبرگزاری آریا - شهردار رامسر برای همکاری های به عمل آماده بابت تغییر جانمایی دستگاه های کمک ناوبری و کمک به احداث کمربندی از سرپرست فرودگاه رامسر تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش خبرگزاری آریا از روابط عمومی فرودگاه رامسر، در دیدار شاپور حیدری سرپرست فرودگاه رامسر و علی امینی شاد شهردار این شهر، تاکید بر ارتقای سطح خدمت و افزایش کیفیت زندگی در شهر رامسر مطالبه این دو مسئول عنوان شد.
شهردار رامسر ضمن تبریک سال نو و تشکر از اقدامات فرودگاه در بخش های مختلف و همکاری های انجام شده به خصوص تغییر جانمایی دستگاه های کمک ناوبری که کمک شایانی در ایجاد کمربندی و رفع شدن ترافیک در ابتدای رامسر خواهد شد، فرودگاه را شریان حیاتی رامسر و باعث ترقی شهر و ارتباط راحت تر جهانیان با عروس شهرهای ایران دانست و آمادگی شهرداری رامسر را برای همکاری همه جانبه اعلام کرد.
حیدری نیز ضمن تبریک سال نو از تلاش مسئولین فرودگاه جهت ارایه خدمات مناسب به مسافرین ، ایجاد زیرساخت های فرودگاهی در راستای افزایش پروازها و تسریع در پاسخگویی به مردم و متقاضیان در ارتباط با مجوزهای ساخت و ساز اطراف فرودگاه بر اساس قوانین موضوعه را اعلام کرد.

نظر شما