شناسهٔ خبر: 65913123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

دادستان همدان خبر داد:

تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان جوان همدانی

دادستان همدان از تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان آمر به معروف در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، عباس نجفی دادستان عمومی و انقلاب همدان درباره ضرب و شتم یکی جوان و آمر به معروف و ناهی از منکر همدانی در منطقه توریستی جاده حیدره، گفت: در حال حاضر این جوان با توجه به شدت جراحات وارده از ناحیه شکم، کتف و بازو تحت مراقبت های ویژه درمانی در بیمارستان است.

این مقام قضائی با بیان اینکه این عمل ضاربان، افکار عمومی مردم مومن همدان را جریحه دار کرده، افزود: بلافاصله در این باره پرونده قضایی تشکیل و دستورات جامع برای شناسایی عاملان و برخورد با آن ها صادر شده است.

دادستان همدان تاکید کرد: ضرورت دارد ضابطین قضایی در مجموعه انتظامی همدان برای کنترل و نظارت بر اماکن تفریحی و ییلاقی اطراف شهر، تمهیدات مؤثرتری داشته باشند.

تشکیل فوری پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان جوان همدانی

بر اساس مستندات رسیده به خبرنگار، بشیر مظاهری جوان آمر به معروف و ناهی از منکر همدانی پس از مواجهه با فعل حرام و منافی عفت دو نفر زن و مرد در داخل خودرو و در جاده حیدره همدان به قصد نهی از منکر ورود پیدا کرده که با حمله وحشیانه آنها مواجه شده و با ضربات مکرر قمه از ناحیه شکم و کتف و بازو به شدت آسیب می‌بیند.

مهاجمان پس از این اقدام از محل می‌گریزند و این جوان روزه دار نیز توسط مردم به بیمارستان بعثت منتقل و به دلیل شدت ضربات و خونریزی تا کنون دو بار مورد جراحی قرار گرفته است.

مطالبه مردم مومن و روزه‌دار همدان از دادستان استان و مجموعه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ستاد امر به معروف و همه مسئولین و متولیان امر در درجه نخست شناسایی و بازداشت مهاجمان و برخورد قاطع با آنها می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است، ضرورت دارد در خصوص افزایش فزاینده فساد، منکرات و فحشا در جاده حیدره و منطقه توریستی نزدیک روستای حیدره همدان، اقدام مقتضی و عاجل صورت پذیرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای پیام/

نظر شما