شناسهٔ خبر: 65907272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جزئیات ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: «در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت، این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع‌رسانی شده بود؛ زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.»

صاحب‌خبر -

محمود مادرشاهیان عصر پنجشنبه در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: «مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد، بدون دانستن جزئیات موضوع، اقدام به کار غیرحرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل‌ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی‌ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده‌هایی که به این شهر می‌آیند در نظر گرفته شده است.

نظر شما