شناسهٔ خبر: 65901078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان است، گفت: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای شب‌های قدر در گلستان شهدا پس از  پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

حسین حق‌شناس  با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر افزود: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای مراسم شب‌های قدر در گلستان شهدا برای پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان است، تاکید کرد: پارکینگ‌های حکیم و کرمانی برای مراسم میدان امام خمینی (ره)، پارکینگ زیر گذر میدان امام علی (ع) برای مراسم مسجد جامع، پارکینگ طبقاتی سجاد (حاج آقا رحیم ارباب) برای مراسم گلستان شهدا و پارکینگ زیرسطحی باغ گلدسته در خیابان پاسداران باز و آماده خدمت‌رسانی است.

حق‌شناس گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در محل‌های غیرمجاز که موجب گره ترافیکی می‌شود، خودداری کنند و با زمان‌بندی مناسب و پیاده‌روی از محل پارک، خود را به مراسم برسانند.

اوادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز بر اساس تقاضای برگزارکنندگان مراسم شب‌های قدر، آماده خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان است.


نظر شما