شناسهٔ خبر: 65897350 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند

النخاله گفت: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز (پنجشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و اظهار داشت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، در واقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

هفتم فروردین نیز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند؛ ایشان در این دیدار با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

این دیدار‌ها در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما