شناسهٔ خبر: 65896488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال

 تحقق شعار سال، مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاهها با نگاه ویژه به نقش آفرینی مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در این میان دستگاههای اقتصادی با حمایت و بسترسازی قوای سه گانه وظیفه دارند بصورت ویژه، برنامه های خود را برای تحقق شعار سال و مشارکت بیشتر مردم در حوزه اقتصاد، سرمایه گذاری و تولید ارائه کنند.

در این زمینه، نخست باید راههای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید را شناسایی و از ظرفیت های عظیم مردمی که به مراتب گسترده تر و قابل توجه تر از ظرفیت دستگاههاست استفاده کرد.

در مرحله بعد، قوای سه گانه و دستگاهها باید تلاش کنند زمینه تسهیل و تسریع جذب سرمایه گذاری فعالان اقتصادی، بیش از پیش فراهم شود و شعار سال تحقق یابد.

دراین مسیر همه دستگاهها باید با هماهنگی یکدیگر درشناسایی موانع تولید و رسیدن به وحدت نظر و اقدام عملی برای رفع موانع کوشا باشند.

نکته مهم اینکه دستگاههای اجرایی باید با بازتعریف ماموریت خود و البته نگاه ویژه به مردمی سازی اقتصاد و افزایش مشارکت مردم درجهش تولید، نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

 

<div id="video-display-embed-code_10949559"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4192718/10949559?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما