شناسهٔ خبر: 49897017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت بی‌منت گروه‌های جهادی در حاشیه‌ شهر مهاباد

جهادگران بسیجی در مهاباد با لکه‌گیری و ترمیم معابر و کوچه‌ها‌، اقدام به رفع مشکلات و هموار کردن مسیر مناطق حاشیه شهر کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، سرهنگ محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه مهاباد گفت: 127 گروه جهادی فعال در شهرستان مهاباد داریم که درعرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی فعالیت دارند.

 وی افزود: این گروه‌ها در طول سال به منظور تحقق بخشیدن به منویات رهبر انقلاب در خصوص شعارسال و نیز خودسازی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهری به خصوص مناطق آسیب پذیر و روستاهای دورافتاده حضوردارند.

نوذری فرمانده حوزه بسیج 2 شهری شهید محمدامین­احمدی نیز در این باره گفت: با توجه به درخواست اهالی محله پشت‌تپ،  تلاش گروه‌های جهادی پایگاه مامند گلابی از اوایل امسال در راستای محرومیت‌زدایی استمرار دارد.

 خدمت‌رسانی و رفع  موانع  مناطق کم‌برخوردار گام بلندی است در مسیر توسعه و آبادانی و از بین بردن فقر، ناهنجاری‌ها و معظلات اجتماعی.

<div id="video-display-embed-code_7056115"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3235947/7056115?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما