شناسهٔ خبر: 65894744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پلیس راهور تهران:

تردد کامیون و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است

پلیس راهور تهران: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ویژه ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت گفت: تردد کامیون‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی و حفاری در لیالی قدر ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیات‌های مذهبی جهت انجام فرایض دینی، پلیس راهور به جهت سهولت رانندگان و حضور مردم در مراسم معنوی این شب‌ها همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده است.

وی با بیان این که توصیه می‌کنیم شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، اظهار داشت: همکارانم در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه که میزبان مراسم شب‌های قدر هستند، حضور ۱۰۰ درصدی و فعال دارند.

مومنی با تاکید بر این که در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌کنیم، ادامه داد: تابلوهای اطلاع رسانی در اطراف معابر محل برگزاری مراسم جهت پارک شهروندان نصب خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: توصیه می‌شود شهروندان خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده‌رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد، پارک کنند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج و محل را ترک کنند.

وی افزود: در این سه شب (جمعه شب، یکشنبه شب و سه‌شنبه شب) تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

مومنی از رانندگان خواست از توقف دوبله و سد معبر در سطح معابر بخصوص اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود، جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کنند و سرعت و سبقت مجاز را مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها به جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب‌های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما