شناسهٔ خبر: 65894493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر

رامین بشرویه

رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی خبر داد و افزود: این افراد در آستانه شب‌های قدر با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

حیدر آسیابی ظهر امروز «پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه بوده و یکی از این اقدامات مهیا کردن شرایط آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار است.

وی از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های قدر خبر داد و خاطرنشان کرد: بدهی این زندانیان در مجموع ۵۵ میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از این مبلغ را شاکیان به حرمت ماه مبارک رمضان، بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه بقیه بدهی این افراد به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را نیز یکی از خیران گنبدکاووس پرداخت کرد، افزود: در حال حاضر شرایط آزادی این زندانیان نیازمند و بدهکار، از زندان‌های استان فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم می‌توانند برای مشارکت در این گونه اقدامات خیرخواهانه، کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های اعلام شده واریز کنند، تصریح کرد: باید از تلاش‌های صورت گرفته در استان به علت پیشرو بودن گلستان در آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار قدردانی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما