شناسهٔ خبر: 66364762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد.

صاحب‌خبر -

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود:استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر یک هزار و ۳۴ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو ۸۰۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:نیاز استان آذربایجان‌غربی در موضوع کلاس‌های درس و رسیدن به متوسط کشوری، تعداد ۵ هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروع نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری، در آینده‌ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهندس رحمانی از نیرو‌های متعهد و کاربلد استان آذربایجان‌غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت‌ها و برکات مهمی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افزود:امیدواریم مهندس صدقی نیز با روحیه جهادی وارد میدان شده و در مسیر توسعه فضا‌های آموزش و پرورش استان گام بردارد.

مطهری گفت:موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند ۳ عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این موضوع باید به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

نظر شما