شناسهٔ خبر: 65894430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان اصفهان:

اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۳۶۵ هزار نفر عبور کرد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا شب گذشته هشتم فروردین، اسکان مسافران نوروزی در ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش از عدد ۳۶۵ هزار نفر عبور کرد که ۵۰ درصد از آنها غیرفرهنگی بودند و این موضوع اتفاقی جدید و بزرگ محسوب میشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن دو بهار طبیعت و قرآن اظهار کرد: ستاد سفر اصفهان به‌طور قطع از نظر کیفی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و آموزش و پرورش در این خصوص سهم قابل توجهی معادل ۴۰ درصد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تا شب گذشته هشتم فروردین، اسکان مسافران نوروزی در ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش از عدد ۳۶۵ هزار نفر عبور کرد که ۵۰ درصد آن‌ها غیرفرهنگی بودند و این موضوع اتفاقی جدید و بزرگ محسوب می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این اتفاقی بزرگ است که بتوانیم اصفهان را بیش از پیش به دیگر هم‌وطنان معرفی کنیم و در پرتوی این اتفاق، مقداری از اصفهان‌ستیزی کاسته شود.

مدینه با اشاره به اینکه مردم اصفهان، مردمی مهمان‌نواز هستند، ادامه داد: طی سال جاری به منظور اسکان مسافران، ۶۰۰ مدرسه و ۷ هزار فضا در استان تدارک دیده شده بود و از روز نخست آغاز سفرهای نوروزی همراه و همگام ستاد سفر بودیم.

وی گفت: با توجه به حادثه حریق که طی سه یا چهار ماه گذشته اتفاق افتاد، حدود ۶۳۰ فرش و پتو از بین رفت که انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط برای تأمین تجهیزات از جمله فرش، پتو و یخچال توجهی ویژه داشته باشند.

نظر شما