شناسهٔ خبر: 65894118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه یزد: مسئولان با رویکرد کسب رضایت خدا، گره از کار مردم باز کنند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انتظار از مسئولان این است که برای کسب رضای خدا، گره از کار مردم باز کنند و برای خدمت رسانی از رحمانیت خدا الگو بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله "محمدرضا ناصری " در دیدار اعضای شورای شهر یزد با تبریک سال جدید و تشکر از تلاش‌ شهرداری و اعضای شورای شهر در سال گذشته و ایام نوروز افزود: اغلب مسئولان ما دغدغه کار و خدمت دارند بنابراین باید به آنها کمک کرد زیرا قصد و نیت آنها کار برای نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه هدف باید خدایی باشد، ادامه داد: عده‌ای درگیر هوای نفس می شوند و کارشکنی می کنند، اما باید بدانند که این کارشکنی به ضرر اسلام ، نظام و انقلاب تمام می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: همه باید نیت خدمت به مردم داشته باشیم و بدانیم که هر کاری انجام دهیم، خدا شاهد آن است و خدا از نیات همه ما آگاه است.

ناصری با تاکید بر اینکه کار برای رضای خدا سرلوحه کار همه باشد افزود: هر کاری که برای خدا باشد، حتی اگر کوچک باشد، انسان را نجات خواهد داد.

امام جمعه یزد در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام شده توسط مجموعه شهرداری اظهار کرد: کار و هزینه کردن در راه دین و فرهنگ از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می‌کند و برای تقویت دین هر چه بیشتر برنامه ریزی و کار انجام شود، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد، زیرا شهروند متعهد، حرکت در مسیر پیشرفت را تسهیل می‌کند.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در شهرداری و شورا ارائه کردند.

نظر شما