شناسهٔ خبر: 65893997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتستان:

دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند

بوشهر- فرماندار شهرستان دشتستان گفت: دهیاران به موازات کارهای عمرانی، برای هدایت و حمایت از مردم جهت توسعه پایدار اقتصاد در سطح خرد و کلان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی صبح پنج شنبه در آئین تجلیل از کارگزاران برگزاری انتخابات، کمیته امنیتی و هیأت نظارت بخش سعدآباد ضمن تبریک سال نو و هم زمانی آن با ماه مبارک رمضان، این ۲ واقعه را بهترین فرصت جهت تزکیه نفس و برنامه ریزی مسوؤلان جهت شکوفایی اقتصادی با توجه به اهمیت شعار مقام معظم رهبری همراه با مشارکت مردم عنوان و افزود: بخش سعدآباد دارای پتانسیل‌های فراوانی جهت توسعه است که مهمترین و اصلی ترین آن بخش کشاورزی است.

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: توجه ویژه به بهینه سازی و به روز کردن فرا آوری محصولات کشاورزی از جمله خرما توسط سرمایه گذاران و افراد صاحب سرمایه و همچنین تغییر رویکرد نخل داران خرد به منظور بهره وری حداکثری از محصولات و دیگر صنایع جانبی با حمایت دولت را یکی از اساسی‌ترین عامل شتاب اقتصادی و تقویت اقتصاد خانوارها است.

وی افزود: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها نقش بسزایی در فرهنگ سازی و هدایت کشاورزان به سمت بهینه سازی عرضه محصولات خرما، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی، بوم گردی و توسعه زیر ساخت‌های توریستی با در نظر گرفتن جغرافیا و طبیعت موجود هر روستا به عنوان پیش بران اقتصاد دارند.

وی اضافه کرد: دهیاران نباید خود را در دایره عمران، آسفالت، نظافت محصور کنند بلکه به موازات کارهای عمرانی هدایت و حمایت از مردم جهت توسعه پایدار اقتصاد در سطح خرد و کلان می‌تواند به مراتب توسعه پایدار و بهره وری مضاعف و ماندگار را به همراه داشته باشد.

فرماندار دشتستان ضمن تقدیر از بخشدار سعدآباد به عنوان نماینده عالی دولت در بخش و دیگر متولیان که توانستند اقدامات خوبی را به ویژه در بخش راه‌ها، مدارس تخریبی، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان عملیاتی کنند، گفت: در سال جاری نیز اولویت اصلی در بخش تکمیل راه‌ها، نوسازی مدارس تخریبی، تکمیل و تجهیز مراکز بهداشت و درمان و همچنین ورزش و جوانان است.

حجت السلام شهبازی امام جمعه سعدآباد نیز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) فرصتی معنوی جهت تزکیه نفس و دوری از گناهان است.

فرماندار دشتستان از رئیس ستاد انتخابات بخش سعدآباد، عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، کاربران و دست اندر کاران شعب اخذ رأی، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه پاسداران و هیأت نظارت که با هماهنگی و همکاری توانستند انتخابات سالم با امنیت کامل در سطح بخش سعدآباد برگزار کنند تقدیر کرد و به پاس مدیریت و تلاش‌های بخشدار سعدآباد در راستای بر گزاری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ لوح تقدیر به وی اهدا کرد.

حمزه امین نژاد بخشدار سعدآباد ضمن تقدیر از همه عوامل و برگزار کنندگان انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تعامل بسیار خوب بین هیأت‌های اجرایی، نظارت، نمایندگان فرماندار و تلاش عوامل شعب اخذ رأی، نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج باعث شد که در سطح بخش سعدآباد، انتخاباتی در کمال صحت، سلامت و به دور از هر گونه تنش برگزار و نتیجه نهایی با دقت اعلام شود.

نظر شما