شناسهٔ خبر: 65893752 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران از کاهش ۲۳ درصدی شمار جان باختگان تصادفات در راه‌های استان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا هفتم فروردین امسال، ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جاده‌ای در استان تهران جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است.

ابوالفضل دربانی افزود: مجموع تلفات تصادفات درون و برون شهری در این مدت ۲۰ نفر بوده که در این بخش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشته‌ایم.

دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: تعداد مصدومان تصادفات رانندگی برون شهری استان نیز تاکنون ۱۳۲ نفر بوده که ۱۸ درصد کمتر از پارسال است البته در بخش تصادف درون شهری نیز ۷۶۳ مصدوم داشتیم که این هم ۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر است.

ابوالفضل دربانی افزود: در مجموع سه میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ تخلف ناشی از سرعت غیرمجاز در راه‌های ارتباطی این استان ثبت شده که ۴۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران افزود: مجموع تردد‌ها از ۲۴ اسفند پارسال تا هفتم فروردین امسال در راه‌های ارتباطی استان تهران، ۳۸ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۴۶ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

ابوالفضل دربانی گفت: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان تهران در این مدت سه میلیون و ۸۲۲ هزار و ۶۸۳ مورد بوده ضمن اینکه چهار میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۷ خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

نظر شما