شناسهٔ خبر: 65893444 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد

براساس اعلام خودروساز بزرگ ژاپنی، تا سال ۲۰۲۷، سی مدل جدید از خودروهای نیسان روانه بازار جهانی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان طی چندسال اخیر و پس از رسوایی «کارلوس گون»، درگیر مشکلات متعددی در تولید و عرضه خودروهای جدید بوده است. اکنون خودروساز ژاپنی تصمیم دارد که موفقیت‌های گذشته خود را احیا کند. براساس اعلام این شرکت، تا سال ۲۰۲۷، سی مدل جدید از خودروهای نیسان روانه بازار جهانی خواهند شد. نیسان این ۳۰ مدل را تحت طرح تجاری «The Arc» به تولید خواهد رساند.

۳۰ مدل جدید از خودروهای نیسان تا سال ۲۰۲۷ به بازار عرضه خواهند شد

براساس اعلام نیسان، ۱۶ مدل از ۳۰ مدل خودروهای جدید این شرکت از قوای فنی هیبریدی یا الکتریکی بهره خواهند برد. ۱۴ مدل دیگر نیز با موتورهای درون‌سوز به تولید می‌رسند. نیسان با انتشار یک ویدیو، ظاهر مبهمی از ۲۵ مدل آینده خود را به نمایش گذاشته است؛ بنابراین پنج دستگاه از جدیدترین محصولات نیسان هنوز به مرحله تثبیت طراحی نرسیده‌اند.

البته سی مدل جدید خودروهای نیسان به‌صورت یکپارچه در تمامی بازارها عرضه نمی‌شوند. استراتژی نیسان برای مدل‌های جدید به‌صورت منطقه‌ای تدوین شده است. برای مثال، هفت مدل کاملاً جدید برای عرضه به ایالات‌متحده و کانادا معرفی خواهد شد. سایر مدل‌ها نیز برای مناطق دیگر جهان همچون خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی و اروپا درنظر گرفته شده‌اند.

در بین ۳۰ مدل اتومبیل‌های جدید نیسان، شاهد تأکید ویژه بر کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها هستیم. پنج مدل جدید که برای عرضه به بازار خاورمیانه درنظر گرفته شده‌اند، همگی شاسی‌بلند هستند. بااین‌حال مشتریان آفریقایی می‌توانند از بین دو مدل جدید نیسان، صاحب یک سدان درون‌سوز کوچک باشند. شش مدل دیگر نیز به اروپا خواهند رفت که تمامی آن‌ها الکتریکی هستند.
نیسان مبدأ برند خود، یعنی ژاپن را فراموش نکرده است. پنج مدل کاملاً جدید از بین جدیدترین محصولات نیسان، سهم مشتریان ژاپنی خواهد بود. بازار کشور مجاور یعنی چین نیز برای نیسان مهم است و این شرکت هشت خودروی جدید را به چین ارسال خواهد کرد. همانند بازار اروپا، خودروهای جدید نیسان در چین نیز الکتریکی یا هیبریدی خواهند بود. البته باید اشاره کنیم که تنها نیمی از خودروهای جدید نیسان در چین با برند این شرکت عرضه می‌شوند و باقی آن‌ها با لوگوی شرکای چینی نیسان به بازار عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما