شناسهٔ خبر: 65893401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر

۴ هزار و ۹۸۴ متر مربع مربوط به سنگ ریزی، دیوارکشی، پلاک بندی زمین و احداث بنای غیر مجاز در چهار روستای قائم شهر قلع و قمع شد.

صاحب‌خبر -

قلع و قمع ۴ هزار مترمربع تغییر کاربری غیرمجاز در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: ۴ هزار و ۹۸۴ مترمربع تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم قطعی ماده ۳ مربوط به سنگ ریزی، دیوارکشی، پلاک بندی زمین و احداث بنای غیرمجاز در چهار روستای این شهرستان قلع و قمع شد.

علی درویش نیا گفت: اسفند ماه سال گذشته ۶ مورد تبصره ۲ شامل سنگ ریزی و دیوارکشی و یک مورد حکم قطعی ماده ۳ احداث بنا در چهار روستای شهرستان قائمشهر به مساحت ۴ هزار و ۹۷۴ مترمربع به اجرا درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر اظهار کرد: ۶ مورد تبصره ۲ قانون منع تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یک مورد سنگ ریزی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، ۱۱ قطعه پلاک بندی و ۴ مورد تفکیک زمین به متراژ ۳۲۰۰ مترمربع، ۳ مورد دیوارکشی به طول ۲۳۰ متر و تعداد یک مورد اجرای حکم صادره قطعی ماده ۳ احداث بنا به متراژ ۵۴ مترمربع واقع در روستا‌های مهدی آباد، واسکس، افرا و پایین لموک انجام و قلع و قمع شد.

‌وی افزود: بر اساس تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مرجع تشخیص اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها جهاد کشاورزی است و تغییر کاربری اراضی موضوع این قانون در روستا‌ها طبق ضوابطی که جهاد کشاورزی تعیین می‌کند مجاز است.

نظر شما